هتل اترک مشهد ، چهار ستاره ای ممتاز در مشهد

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

هتل اترک مشهد ، چهار ستاره ای ممتاز در مشهد

۳۲۰ بازديد

هتل و هتل آپارتمان های مختلفی که در مشهد برای شما زائران و مسافران ساخته شده اند، با موقعیت های مکانی مختلف نسبت به حرم امام رضا(ع) پذیرای شما مهمانان گرامی می باشند. اما اولین و نزدیک ترین هتل مشهد که در موقعیت نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا در سال 1357 بنا شد، هتل چهار ستاره اترک بوده که دارای ساختمانی بسیار لوکس با 10 طبقه و 163 اتاق و سوییت جهت رفاه مهمانان و زائران مشهد الرضا بنا شده است.

هتل اترک مشهد

اگر شما جزو آن دسته از مسافرانی هستید که قبل از رزرو هتل ملاک اصلی شما رزو هتل در نزدیکی حرم است با رزرو هتل اترک مشهد می توانید علاوه بر زیارت حرم امام رضا از نزدیک ترین بازار های این هتل همچون بازار رضا و بازار 17 شهریور بهره مند شوید.

رستوران های موجود در هتل

رستوران هایی که در این هتل چهار ستاره قرار گرفته با طراحی سنتی و یک رستوران دیگر در طبقه بالایی این هتل نظر شما را به خود جلب خواهد نمود. شما مهمانان گرامی با منظره زیبایی که این رستوران به حرم امام رضا دارد می توانید غذای خود را در رستوران با غذای های با کیفیت توسط پرسنل این هتل نوش جان کنید. با یک سرچ ساده برای رزرو هتل ارزان در مشهد می توانید به هتل چهار ستاره اترک دست یابید. زیرا این هتل با خدمات متنوعی که برای زائران در نظر گرفته قیمت های مقرون به صرفه ای هم برای سوییت های خود پیشنهاد می دهد.

امکانات و خدمات هتل

همچنین با رزرو این هتل می‌توانید از مجموعه‌ی ورزشی شامل سونا، سالن بدنسازی، جکوزی زیبا و دستگاه‌های ورزشی آن نیز استفاده کنید. اتاق و سالن کنفرانس که در این هتل برای برگزاری جلسات کاری و یا سمینارهای مختلف در نظر گرفته شده گزینه مناسبی برای انتخاب هتل چهار ستاره اترک خواهد بود. سایر امکانات هتل شامل خدمات پزشکی، خشکشویی، اینترنت بی‌سیم، سالن پذیرایی، مینی بار، صندوق امانات و پارکینگ است.

اگر همواره به فکر یک سفر خاطره انگیز در مشهد هستید و به فکر رزرو هتل با منظره ای زیبا از حرم امام رضا می باشید، هتل اترک انتخاب مناسب برای شما مسافران عزیز خواهد بود. این هتل با تمامی امکانات رفاهی شایسته شما مهمانان عزیز از اقصی نقاط کشور و سرتاسر دنیا آماده پذیرایی از شما عزیزان بوده تا بتواند خاطره ای لذت بخش از سفر به مشهد را برای شما به یادگار بگذارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.