شهربازی هایلند کیش

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

شهربازی هایلند کیش

۳۰۴ بازديد

شهربازی

شهربازی هایلند کیش

 

جزیره کیش، برای سالیان متوالی مقصد محبوبی برای سفر بوده است. نه تنها از توریست های ایرانی بلکه از توریست های خارجی هم میزبانی می کند. با سفر به کیش اصلا بی کار نمی مانید، جاذبه های گردشگری این جزیره آنقدر بی نظیر هست دلتان نمی آید از آنها بازدید نکنید. مثل : ساحل مرجان، پارک دلفین، شهر تاریخی حریره و شهربازی هایلند کیش و ...

یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری در این جزیره شهربازی هایلند کیش می باشد که در شرق این جزیره واقع شده است. با فرودگاه تنها 5 کیلومتر فاصله دارد و با پارک دلفین تنها 7 کیلومتر فاصله دارد .

جزیره توریستی کیش، تمام امکانات را برای یک سفر راحت و لوکس را برای مسافران فراهم کرده است. بهترین هتل های 5 ستاره کیش بهترین مکان برای رزرو هتل هستند .

اگر شما هم میترسید در هنگام سفر به این جزیره چند اماکن تفریحی را جا بزارید ، رزرو تور کیش یک راه حل مناسب است .

شهربازی هایلند کیش گزینه ی خوب برای تفریح!

فقط کافی است به شهربازی هایلند کیش پای بزارید ان وقت دیگر دلتان نمیخواهد از این شهربازی بیرون بیایید .

سرگرمی های شهربازی هایلند

اگر عاشق سرگرمی های مهیج و ترسناک هستید، از سینمای هفت بعدی ، اتاق فرار و تالار ارواح شبیه ساز تیر اندازی فراموش نکنید .

این شهربازی وسایل بازی دیگری از قبیل :

  • چرخ و فلک
  • سفینه
  • آبشار
  • قطار لاستیکی
  • رنجر
  • سورتمه
  • سفینه
  • سیمیلاتور
  • رودخانه وحشی
  • رولر کاستر هوایی
  • رولر کاستر آبی
  • ماشین ضربتی آبی

شهربازی هایلند کیش

هایلند کیش

شهربازی هایلند

 در شهربازی هایلند کیش نگران محدودیت سنی نباشید ...

به هیچ عنوان نگران محدودیت سنی نباشید، این مجموعه برای هر سنی بازی دارد و نمیگذارد به کسی بد بگذرد . این مجموعه بزرگ دارای محوطه فضای سبز هست، که قدم در زدن در ان خارج از لذت نیست. در فضای سبز آن نیز کافه و رستوران نیز وجودارد. بنابراین میتوانید بعد از بازی خودتان و خانواده تان را به میان وعده ای خوشمزه دعوت کنید .

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

ادرس این مجموعه ایران_استان هرمزگان_جزیره کیش_پارک شهر_ورودی کارتینگ

تلفن 09347681362

قیمت بلیط شهربازی متغییر است اما قیمت بلیط برای ورود 20000هزار تومان است.

چه زمانی به کیش سفر کنیم ...

با رسیدن فصل سرما سفر به کیش و مناطق جنوبی کشور همیشه خواهان زیادی پیدا می کند بهترین زمان برای سفر به کیش اوایل دی تا اواخر فروردین است.

و در اخر....

از زمانی که چمدان خود را میبندید ، منتظر سفر مهیج و پر جذابیتی باشید . چرا که حتی در کیش قدم زدن زیر درخت های نخل خالی از لطف نیست و تواند برای شما بهترین خاطرات را ثبت کند .

برای رزرو هتل کیش به سایت های هتل و برای رزرو تور کیش به های تور مراجعه کنید

 

 

تخته نرد چیست؟

تخته نرد مجموعه‌ای از بازیهاست که بسیاری از بازیکنان پیش از تبدیل آن به بازی اصلی که امروزه از آن استفاده می‌شود آنها را بازی می‌کردند. تخته نرد یک بازی مسابقه‌ایست بین دو بازیکن حریف، که هرکس در آن سریعتر تمام مهره های خود را خارج کند برنده است. به یاد داشته باشید که این بازی نیز مثل شطرنج یک بازی استراتژیک است و با تاکتیک‌ها و مانور مناسب مهره‌ها در زمین بازی و نبرد بر سر تسلط بیشتر بر زمین بازی در آن به پیروزی می‌رسید، نه یک مسابقه اسب دوانی به دور زمین بازی. در طول بازی شما همواره باید نقشه‌های جایگزین داشته باشید، چرا که ممکن است با یک گردش نامناسب تاس تمام نقشه‌هایتان نقش بر آب شود. و باید اضافه کرد تخته نرد یک بازی تخته‌ای (بردگیم) است با مهره‌هایی کاملاً مشابه بازی چکرز و دو بازیکن رقیب که هر یک تلاش می‌کنند در دو مسیر مخالف دایره‌ای مهره‌های خود را وارد خانه خودی و سپس از زمین بازی خارج کنند. این ویژگی‌های منحصر بفرد، بازی تخته نرد را برای هرکسی جذاب و لذت بخش کرده است. شما هیچ وقت برای شروع و یادگیری تخته نرد بیش از حد پیر یا جوان نیستید.

Bg board L.jpg

به صورت خلاصه باید به شما بگویم، تخته نرد یک بازی مهیج آمیخته با تاکتیک‌های جالب است. یک بازی که در آن علیرغم وجود عامل شانسی و غیر قابل کنترل تاس، بازیکن با تجربه‌تر یا باهوش‌تر معمولاً برنده است. با این وجود به خاطر حضور عامل شانس، ممکن است یک بازیکن تازه کار مقابل یک بازیکن حرفه‌ای یا قهرمان نیز به پیروزی برسد. اما این هم از زیبایی‌های بازی تخته نرد است. نتیجه بازی معمولاً تا آخرین چرخش‌های تاس هنوز قطعی نمی‌شود، در حالی که همه چیز ممکن است با یک چرخش تاس عوض شود.

آموزش کامل تخته نرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.