بهترین کافه های مشهد

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

بهترین کافه های مشهد

۳۱۲ بازديد

اگر جزء افرادی هستید که قرار های دوستانه و یا جلسه های کاریتان را در کافی شاپ ها برگزار می کنید، یا حتی نوشیدنی های کافئین دار دوست صمیمی شما شده اند، بهتر است کافی شاپ ها نزدیک خود را بشناسید. در این مقاله قصد داریم بهترین کافه های مشهد را به شما معرفی کنیم.

کافه دیت از معروف ترین کافه های مشهد

یکی از کافی شاپ های معروف مشهد، کافه رستوران دیت می باشد. این کافه در برج آرمیتاژ قرار دارد.کافه دیت در محوطه سر باز و سر بسته مکان برای نشستن دارد. در این کافه دو برگ مخصوص با وزن های متفاوت سرو می شود که طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

آدرس: هفت تیر 8_برج آرمیتاژ_طبقه 5

شماره تماس: 09362107400

کافه های مشهد

کافه سی مشهد

یکی از نوستالژی ترین کافه های مشهد، کافه سی است. این کافه سه فضا دارد. فضای باز روف گاردن و داخل سالن را تهیه دیده است. درخت های قدیمی منظره ای خوب به این کافه داده است. در این کافه تمام وعده های اصلی همراه میان وعده ها سرو می شود. اگر طرفدار دمنوش ها هستید، می توانید یک فنجان دمنوش را در فضای باز با لذت بنوشید و لذت ببرید.

آدرس: نبش هنرستان2

شماره تماس: 09021303730

کافه های مشهد

کافه شوکت مشهد

کافی شاپ شوکت با منوی متنوع و بی نظیر برای هر سلیقه ای انتخاب های متعدد دارد. منوی این کافه از کیک ها و شیرینی های خاص تا انواع نوشیدنی و دمنوش ها را شامل می شود. این کافه انتخاب خوب برای سرو صبحانه می باشد. در کافی شاپ شوکت صبحانه فرانسوی سرو می شود.

آدرس: حدفاصله صارمی 29 و 31 ساختمان راد

شماره تماس: 09903682202

کافه های مشهد

کافی شاپ هالیدیز

کافه هالیدیز انتخاب بی نظیر برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و تولد است. این کافه سه بخش: سالن، فضای باز و سالن تشریفات دارد. در این کافه صبحانه هم سرو می شود. در منوی این کافه انواع غذاهای ایرانی، فست فودی هم جایگاه ویژه ای دارد.

آدرس: هاشمیه 11_چهارراه اول سمت راست

شماره تماس: 05138800500

کافی شاپ ایزاک

کافه ایزاک فضای دنج و انتخاب خوب برای قرار های دوستانه و دونفره است. این کافه درخیابان هاشمیه واقع شده است. این کافه به قهوه هایش معروف است، اگر دلتان میخواهد قهوه ای خاطره انگیز بنوشید به این کافه بروید.در منوی این کافه کیک انواع نوشیدنی و قهوه منوی صبحانه و ناهار هم قرار دارد.

ادرس: هاشمیه 71

شماره تماس: 09046541919

کافه های مشهد

کافه رزماری مشهد

کافه رزماری با محیطی بکر بی نظیر برای قرارهای دونفره می باشد. در منوی این کافه انواع فست فود ها با کیفیت بالا عرضه می شود. از دیگر گزینه های این منو نوشیدنی های گرم و سرد غذای دریایی استیک کیک های مختلف و .... می باشد.

ادرس: بین کلانتری 11 و 13 _ جنب رستوران معین درباری

شماره تماس: 09365127676

کافه های مشهد

کافه بیسکوئیت

کافه بیسکوئیت ازکافه های قدیمی مشهد می باشد. این کافه به کیک های خود بسیار معروف است. نوشیدن قهوه همراه با کیک می تواند خاطره به یاد ماندنی را برای شما ثبت کند. این کافه با فضای شیک انتخاب مناسب برای برگزاری دورهمی های دوستانه است.

ادرس: حدفاصل میدان تلوزیون و میدان پارک _ روبه روی هتل پردیسان _ جنب استخر راد _ نبش کلانتری17(نوفل لوشاتو 26)

شماره تماس: 05138781551

کافه های مشهد

در آخر ...

در این مقاله سعی کردیم بهترین کافه های مشهد را به شما معرفی کنیم. اگر در یک عصر دل انگیز تصمیم به نوشیدن قهوه کردید، در کافه بنشینید و خودتان را مهمان یک فنجان پراز عشق کنید و برای خود خاطره ای ثبت کنید.

بهترین کافه های تهران

ما از کافه گردی های شخصی خودمان و مشاهدات مان، نظرات کاربرانی که برای اولین بار از این کافه ها دیدن کرده اند، نظرات مشتریان دائم که در گوگل مپ، اینستاگرام و  کلیه شبکه های اجتماعی در این باره نظر داده اند استفاده کرده و بر اساس 4 معیار زیر کافه ها را در مناطق مختلف تهران معرفی کرده ایم:

  • کیفیت غذا
  • هزینه و قیمت
  • فضای کافه
  • کیفیت سرویس دهی

شمال تهران


1- کافه ژینورا (شهرک غرب-خاص و دوستانه)

address   آدرس: شهرک غرب – خیابان حافظی – جنب مرکز خرید آرن – کافه ژینورا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.