درباره پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد!

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

درباره پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد!

۳۲۸ بازديد

اهمیت به تفریح و علایق کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین برنامه هایی است که برای کشف استعداد فرزندانمان می بایست به آن توجه نماییم. انتخاب نوع بازی و مراکز تفریحی جهت سرگرمی عزیزانتان تاثیر بسزایی در پرورش خلاقیت آن ها نیز خواهد داشت. اگر در مشهد زندگی می کنید مراکز تفریحی متعددی برای کودکان و نوجوانان به قصد سرگرمی عزیزان شما بنا شده است.

پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد علاوه بر تفریح کودکان در کنار خانواده، موجب افزایش اطلاعات فرزندانتان نیز خواهد شد. مسافران عزیزی که قصد سفر به مشهد دارند بهتر است درباره پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد که در این مقاله فراهم آورده ایم، اطلاعاتی کسب نموده و برای بازدید از این پارک در سفر خود برنامه ریزی نمایند.

معرفی بخش های پارک علمی پروفسو بازیما

این پارک علمی تفریحی از بخش های مختلف تفریحی و آموزنده برای تمامی رده های سنی تشکیل شده است، در پارک پروفسور بازیما می توانید از بدن انسان دیدن نمایید، با دایناسور های منقرض شده آشنا شوید، درباره آنچه در آسمان و اعماق زمین و دریا است بیشتر بدانید و اگر علاقه مند به فضا نوردی هستید ساعت ها در دنیای خود سیر کنید. بخش های مختلف پارک علمی پروفسور بازیما عبارت است از:

  • اعصاب سنج
  • واقعیت مجازی
  • شبیه ساز زمین لرزه
  • بازی های تعاملی
  • جانور شناسی
  • فرار از لیزر ماز
  • باستان شناسی
  • زمین شناسی

و ... می باشد که می توانید با تهیه بلیط جهت بازدید از این پارک از بخش های مختلف آن در کنار خانواده دیدن نمایید. همچنین علاوه بر بخش ها علمی در این پارک امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، آتلیه عکاسی همچنین فروشگاه و دیگر امکانات جهت رفاه حال شما عزیزان فراهم آمده است.

اگر علاقه مند به برگزاری مراسمات خود در این پارک منحصر و خاص هستید، می توانید تا ظرفیت 200 نفر جهت برگزاری مراسمات خود در این پارک برنامه ریزی کنید، خدماتی که در این پارک برای شما مهمانان عزیز در نظر گرفته شده امکان برگزاری مراسماتی همچون جشن تولد، جشن های مهد کودک و مراسمات علمی مدارس و ... را در این پارک مهیا خواهد ساخت.

درباره پارک علمی پروفسور بازیما

نام پروفسور بازیما بر روی این پارک علمی، برگرفته از دانشمندی به نام، که کاشف موضوعات علمی گوناگونی در دنیا می باشد. این پارک جزو اولین پارک های علمی موضوعی کشور مان به شمار می آید و بهتر است قبل از سفر به مشهد و رزرو هتل مشهد، درباره پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد! اطلاعاتی کسب نمایید.

پارک پروفسور بازیما با مساحت 2400 متر مربع در سال 1395 افتتاح گردید. علاقه مندان و مسافرین مشهد مقدس می توانید جهت بازدید از سومین پارک موضوعی بدن انسان در جهان همچنین اولین پارک موضوعی در کشور عزیزمان از منطقه گردشگری سپاد، مجتمع تجاری وصال به این پارک دسترسی داشته باشید. با گشت و گذار در این پارک می توانید از مجتمع تجاری الماس شرق، میدان جانباز و مجتمع های تجاری اطراف این میدان همچون پروما، مجتمع کیان سنتر و ... که در اطراف این پارک علمی واقع شده است، دیدن نمایید.

های هتل با معرفی مراکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد، با معرفی هتل های ارزان مشهد و هتل های 5 ستاره مشهد شرایط رزرو آنلاین هتل در مشهد را برای شما مسافرین عزیز فراهم می آورد. جهت رزرو هتل نزدیک حرم می توانید از های هتل هتل مورد نظر خود را رزرو نموده، و پس از زیارت حرم مطهر امام رضا از مراکز تفریحی این شهر نیز دیدن نمایید و سفر خوشی را در مشهد تجربه کنید.

بازی سازی یا Gamification یا Game developing چیست؟

بازی سازی هنر ایجاد بازی ها، طراحی، توسعه و انتشار یک بازی را توصیف می کند. ساخت بازی شامل فرآیندها، جوایز، تعامل و درگیری بازیکن و طراحی مراحل می‌شود. یک بازی ساز باید نقش یک برنامه نویس، طراح صدا، هنرمند، طراح و بسیاری نقش‌های دیگر را بازی کند.

انواع بازی‌های دیجیتال

1- بازی‌سازی کنسولی (Console Gaming)

بازی کنسولی اصلی‌ترین و معروف‌ترین شکل بازی دیجیتال است. پیش‌ازاین، Nintendo و Sega بر بازار کنسول حاکم بودند اما در حال حاضر Xbox و Playstation پرطرفدارترین کنسول‌های بازار هستند که امکان تجربه‌ی استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های بازی را برای میلیون‌ها کاربر به ارمغان آورده‌اند.

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.