هتل ابریشم مشهد ، هتل دو ستاره با کیفیت

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

هتل ابریشم مشهد ، هتل دو ستاره با کیفیت

۳۲۲ بازديد

هتل های مشهد از هتل های یک ستاره تا هتل های لوکس پنج ستاره، با ارائه خدمات متعدد آماده خدمت رسانی به مسافرانی می باشند، که مشهد را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند. شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا هر ساله پذیرای تعداد بالایی از مسافران و زائرین این امام می باشد. اگر قصد اقامتی ارزان در مشهد را دارید هتل ابریشم مشهد ، هتل دوستاره با کیفیت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در این مقاله از های هتل با ما همراه باشید تا این هتل دو ستاره را معرفی نماییم.

معرفی هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم مشهد در سال 1385 افتتاح گردید و جهت رفاه حال مسافران در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. 49 اتاق موجود در 6 طبقه ی این هتل، اقامتی به یادماندنی را برای مسافران به امغان می آورد. اگر قصد رزرو هتل نزدیک حرم را دارید یا رزرو هتل ارزان در مشهد مد نظر شما است تا اقامتی به صرفه را در این شهر تجربه کنید، رزرو هتل ابریشم انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

با رزرو هتل ابریشم واقع در خیابان امام رضا، شما در کمتر از پنج دقیقه پیاده روی به زیارت امام رضا مشرف خواهید شد. دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف این هتل همچنین وسایل حمل و نقل عمومی همچون ایستگاه اتوبوس، ایستگاه قطار بین شهری شما می توانید به آسانی به مراکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد همچون پارک ملت، پارک وکیل آباد و ... دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل دوستاره ابریشم

با رزرو هتل ابریشم، هتل دو ستاره با کیفیت مشهد شما می توانید در یکی از اتاق های دو تخته، سه تخته، چهارتخته و اتاق یک خوابه همچنین اتاق دو خوابه اقامت به یادماندنی با قیمتی ارزان را در مشهد تجربه کنید. با اقامت در اتاق های این هتل می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن در اتاق، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، بالکن، یخچال، مبلمان، لوازم بهداشتی بهره مند شوید.

مسافران قبل از سفر به مشهد همواره به دنبال رزرو هتل های نزدیک حرم می باشند، علاوه بر بزرگترین مزیت اقامت در هتل ابریشم که نزدیک بودن آن به حرم مطهر امام رضا و مراکز خرید اطراف آن می باشد، امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت در لابی،نماز خانه و ... برای مسافران و مهمانان هتل ابریشم فراهم آمده است.

های هتل جهت رفاه حال مسافران امکان رزرو آنلاین هتل های مشهد را در سایت خود با قدرت انتخاب بالایی فراهم آورده است. جهت انتخاب هتل مورد نظر خود از این سایت می توانید با کمی جستجو و مشاهده نظرات کابران درباره آن هتل اقدام به رزرو هتل در مشهد نمایید. همچنین با رزرو هتل از های هتل می توانید از تخفیفاتی که بر روی برخی از هتل ها اعمال می شود، بهره مند و اقامتی ارزان و به صرفه را در مشهد تجربه کنید.

خانم ها عاشق ته ریش هستند

طبق یک مطالعه، خانم ها به ته ریش سنگین علاقه دارند. مشخصا ریشی که حدودا ده روز تراشیده نشده باشد. بر اساس این تحقیق، خانم ها ته ریش را یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های مردانه، جذابیت و صلابت می دانند. می توان گفت که ته ریش یک سرنخ غیر کلامی برای جنس مخالف است که مردانگی را نشان می دهد.

اگرچه که این تحقیق همچنین نشان می دهد که میزان جذابیت در بعضی از افراد با ته ریش اشباع شده است. بنابراین بعضی از خانم ها صورت ریش دار را جذاب تر می دانند که برای خیلی ها طبیعی نیست. گاهی اوقات برای خانم ها یک مرد با صورت کاملا شیو شده و بدون ریش جذاب تر جلوه می کند. (پس بهتر است که فعلا دست نگه دارید). این مقاله به شما توضیح می دهد که چرا مدل ریش های مورد علاقه مدام تغییر می کنند.

اما سوال اولیه همچنان باقی است، که آیا خانم ها ریش دوست دارند یا نه؟

ادامه را اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.