هتل های موجود در خیابان شیرازی مشهد

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

هتل های موجود در خیابان شیرازی مشهد

۳۰۶ بازديد

در اوایل مرداد سال 1399 شورای شهر مشهد طرحی را تصویب کرد که دو خیابان «شیرازی» و «نواب صفوی» به نام های قبلی خود یعنی «بالا خیابان» و «پایین خیابان» برگردند. هدف از این تصمیم این بود که مردم به تاریخچه اولین خیابان اصلی شهر بپردازند. در این مقاله سعی شده تا با هتل های خیابان شیرازی مشهد بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه خیابان شیرازی «بالا خیابان»

خیابان در زمان صفویان توسط شاه عباس صفوی احداث شد. اما قطعا آن زمان به این نام خوانده نمی شد. بر اساس منابعی که از گذشته به جا ماند در اول پایین خیابان تا اخر بالا خیابان دو دروازه ساخته شده و فاصله هر دروازه تا حرم را بالا خیابان و پایین خیابان می نامند.

طول خیابان تقریبا دو کیلومتر بوده و از دروازه بالا خیابان (دروازه قوچان سابق یا میدان توحید فعلی) تا حرم امتداد داشته است.

مهم ترین بنا های تاریخی این خیابان

  • باغ نهر نادری
  • مسجد کرامت

خیابان شیرازی

می توانید با با بازدید از سایت hihotel تمامی هتل های مشهد و هتل های کیش را ببینید و مقایسه و رزرو بکنید.

هتل های خیابان شیرازی مشهد

حال که با تاریخچه خیابان شیرازی آشنا شدید، قطعا اقامت در هتل های اطراف این خیابان به شما حس خوب و قدیمی بودن ایرانی را القا کند. در این بخش قصد داریم چندین هتل خیابان شیرازی را معرفی کنیم.

هتل تارا

هتل تارا مشهد جز بهترین هتل های 4 ستاره مشهد است که فاصله چندانی تا حرم ندارد به طوری که می توانید از تراس های بزرگ آن دید نسبتا خوبی به بارگاه حرم امام رضا داشته باشید. هتل دارای 116 واحد اقامتی است.

هتل اطلس

هتل اطلس مشهد یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل سه ستاره است و نسبت به سرویس دهی و قیمت آن هتل مناسبی برای تمامی اقشار جامعه است. این هتل دارای دو ساختمان شمالی و جنوبی است که شامل 200 واحد اقامتی است.

هتل ایران

هتل ایران مشهد یک هتل 4 ستاره تاپ و قدیمی که در نزدیکی خیابان شیرازی به دور از هیاهو شهری و در مکانی بسیار آرام قرار دارد. موقعیت آن به شکلی است که بین مرکز شهر و حرم قرار دارد و دسترسی آن راحت تر است.

هتل توس

هتل توس مشهد در اوایل خیابان شیرازی قرار دارد، اوایل شروع فهالیتش تحت عنوان یک ستاره بود، در سال 1384 شهرداری هتل را بازسازی کرد، و پس از اتمام بازسازی به عنوان یک هتل 4 ستاره فعالیت خود را از سر گرفت. این هتل دارای 8 طبقه و 84 واحد اقامتی است.

هتل مدینه الرضا

مهم ترین والا ترین ویژگی هتل مدینه الرضا مشهد 5 ستاره نزدیک بودن آن به حریم امن رضوی است. این هتل در سال 1392 افتتاح شد و پذیرا انواع مهمانان خارجی و ایرانی بود. این هتل در 12 طبقه ساخته شد و در بالا ترین طبقه آن رستوران گردان قرار دارد که مشرف به حرم مطهر است. این هتل جز لوکس ترین هتل های مشهد است.

هتل مدینه الرضا

هتل های خیابان شیرازی مشهد شرح زیر است:

شما می توانید در سایت hihotel تمامی هتل های خیابان شیرازی را ببینید، قیمت آنها را با هم مقایسه کنید و با رزرو هتل در این سایت از تخفیفات شگفت انگیز آن برخوردار شوید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.