هتل‌های 3 ستاره‌ای که در دوران کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهند؟

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

هتل‌های 3 ستاره‌ای که در دوران کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهند؟

۳۰۴ بازديد

تقریبا دو سال است که ویروس همه گیر کرونا تمام کشورهای جهان را درگیر خود کرده است. متاسفانه انتظار برای به پایان رسیدن دوران این ویروس نا شناخته بیشتر از آن چه تصورش را می‌کردیم زمان برده است. اما مسئله‌ای که وجود دارد آن است که کار و زندگی را در جریان است. در این دو سال ممکن است شرایطی برای افرادی پیش آمده باشد که ضرورت به سفر داشته‌اند. خوشبختانه با دستورالعمل‌های اتخاذ شده و رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی رزرو هتل در مشهد ممکن است. در این دوران رکود اقتصادی رزرو هتل ارزان مشهد برای افراد اهمیت زیادی دارد. این در صورتی است که مسافران به دنبال یک اقامتگاهی هستند که از نظر بهداشتی مورد تایید باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل 3ستاره مشهد در کرونا بپردازیم.

انتخاب بهترین هتل‌های 3ستاره مشهد در کرونا

مشهد، این کلان شهر بزرگ همواره مقصد گردشگران خارجی و داخلی فراوانی است. درست است که تعداد گردشگران و مسافران در دوران کرونا کاهش یافته است. اما این مسئله سبب نشده است که صنعت هتلداری مشهد کاملا از کار افتاده باشد. یکی از بهترین گزینه‌های برای رزرو هتل مشهد، اقامت در هتل‌های 3 ستاره مشهد است.

رزرو بیشترین هتل‌های 3ستاره در دوران کرونا عبارتند از:

 

هتل جواهر شرق مشهد، هتلی ایمن در کرونا

یکی از فعال‌ترین هتل‌های 3ستاره در کرونا، هتل جواهر شرق است. این هتل شش طبقه، اتاق‌هایی تمیزی دارد که تمامی امکانات رفاهی و اولیه سفر در آن موجود می‌باشند. هتل جواهر شرق از سخت‌گیرترین هتل‌های هم سطح خود در رعایت بهداشت در کرونا می‌باشد. این ویژگی یکی از مزایای این هتل است که مسافران را به خود جذب کرده است. استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی، نزدیکی به حرم مطهر، ارائه صبحانه بوفه با قیمت مناسب، فضای دنج و صمیمی از ویژگی‌های این هتل هستند.

 

هتل اطلس مشهد، هتلی با رعایت پروتکل‌ها

هتل اطلس نیز هتلی 3 ستاره و محبوب و قدیمی واقع در نزدیکی حرم مطهر است. این هتل فول امکانات و خدمات در این دوران حساس تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند. اتاق‌های هتل اطلس پس از هر بار استفاده کاملا ضدعفونی می‌شوند. واحدهای اقامتی پاکیزه و ایمن هتل اطلس مجهز به حمام، سرویس بهداشتی، دمپایی، تلویزیون، تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، آسانسور، لابی، پذیرش 24 ساعته، کپسول ایمنی و ... می‌باشد.

 

هتل میامی مشهد، هتلی بهداشتی برای کرونا

یکی از پر طرفدارترین هتل‌های 3ستاره مشهد در کرونا، هتل میامی است. هتل میامی مشهد جزء هتل‌های نوساز و بسیار لوکس است. اتاق‌های هتل میامی از نظر سازمان گردشگری مورد تایید قرار گرفته است. این بدین معناست که اتاق‌ها همگی مجهز به پنجره و سیستم تهویه می‌باشند. سیسیتم تهویه و پنجره در دوران کرونا مزیت خوبی محسوب می‌شود. زیرا سبب پاک شدن هوای اتاق می‌شوند. پک‌های لوازم بهداشتی شخصی نیز از ویژگی‌های این هتل نزدیک به حرم هستند.

 

هتل کارن مشهد، هتل نوساز و تمیز

هتل کارن مشهد را به مسافرانی پیشنهاد می‌کنیم که خواهان رزرو هتل نزدیک حرم و رزرو هتل لوکس مشهد هستند. این هتل 3ستاره در سال 1396 آغاز به کار کرده و درب آن برقی می‌باشد. این هتل 8 طبقه دارای 65 واحد اقامتی وسیع است. تعداد زیاد واحد اقامتی و طبقات زیاد سبب فاصله با دیگر مسافران از مزایایی این هتل در کرونا هستند. تمامی کارکنان و پرسنل هتل میامی، از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی استفاده می‌کنند. لازم است بدانید مسافران تور مشهد با رزرو تور مشهد می‌توانند این هتل را به قیمت ارزان‌تری رزرو کنند.

 

هتل هلیا مشهد، هتلی با تمامی امکانات رفاهی در کرونا

هتل هلیا مشهد از بهترین هتل‌های 3ستاره مشهد می‌باشد. مدیریت این هتل در تلاش است تا در دوران کرونا تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران فراهم کند. البته در این راه بسیار موفق بوده است زیرا تمامی بخش‌های هتل چون پذیرش، رستوران، آسانسور و اتاق‌ها مجهز به مواد ضدعفونی کننده چون الکل و ژل دست هستند. علاوه بر این درهای این هتل برقی هستند و نیاز به لمس ندارد. تمامی لوازم و تجهیزات اتاق‌ها و حتی هوای اتاق ضدعفونی شده به مسافر تحویل داده می‌شوند. پرسنل هتل هلیا نیز قبل از حضور در هتل از سلامت خود اطمینان کسب می‌کنند.

 

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین و بهداشتی‌ترین هتل‌های 3ستاره در کرونا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید قبل از حضور در هتل و گذراندن مراحل رزرو هتل، با مراجعه به رزرواسیون "های هتل" اقدام به رزرو هتل کنید. برای اطلاع از تورهای لحظه آخری به وب سایت "های تور" مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.