کدام هتل آپارتمان‌ها در نزدیکی حرم امام رضا(ع) قرار دارند؟

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

کدام هتل آپارتمان‌ها در نزدیکی حرم امام رضا(ع) قرار دارند؟

۳۰۸ بازديد

اکثر مسافرانی که مشهد مقدس را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند خواهان زیارت امام رضا(ع) هستند. بنابراین طبیعی است که یکی از ملاک‌های مهم برای رزرو هتل مشهد، نزدیکی به حرم است. یکی از بیشترین تقاضاهای مسافران مقصد مشهد، رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم است. در این میان مسافران تمایل دارند اقامتگاهی که در آن ساکن هستند علاوه بر نزدیکی به حرم، تمیز، نوساز و یا فول امکانات باشد.

آژانس مسافرتی "های هتل" با ارائه مطالبی در رابطه با رزرو هتل در مشهد، رزرو هتل 5 ستاره مشهد، رزرو هتل آپارتمان شیک و رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم قصد دارد شما را در این راه یاری رساند.

رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم در "های هتل"

رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم یک مزیت عالی محسوب می‌شود. زیرا مسافران می‌توانند بدون صرف وقت و هزینه تاکسی به حرم مشرف شوند. مسافرانی که در نزدیکی حرم اقامت دارند می‌توانند اقامه وعده‌های نماز را در حرم بجا آورند. علاوه بر این برخی از هتل آپارتمان‌ها چشم اندازی زیبا به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) دارند. این منظره رویایی هر فرد مسلمان است که در هتل آپارتمان‌های زیر محقق می‌شود.

بهترین هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم مطهر عبارتند از:

 

هتل آپارتمان علمدار مشهد

هتل آپارتمان علمدار مشهد مناسب افرادی است که قصد رزرو هتل آپارتمان نزدیک را دارند. این هتل آپارتمان 2 ستاره تاپ است و مجهز به انواع اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌باشد. هتل آپارتمان علمدار به پرسنل بسیار مودب و خدمات منظم و عالی بسیار معروف است. این هتل آپارتمان فضای بزرگ و محیطی آرام دارد و به جاذبه‌های گردشگری بسیاری نزدیک می‌باشد. با رزرو هتل آپارتمان علمدار می‌توانید در اتاق‌های فول امکانات آن احساس راحتی کنید.

آدرس: مشهد- خیابان امام رضا- امام رضا 5- چهنو 6

 

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از سری هتل‌های مشهد است که در همسایگی حرم مطهر قرار دارد. این هتل آپارتما ن با ظرفیت 700 نفری از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های آپارتمان‌های مشهد است. خدمات نظافتی و باربری عالی، مدیریت مودب، بنای مجلل، واحدهای متنوع و بسیار لوکس، نزدیکی به حرم و بازارهای نزدیک از ویژگی‌های رزرو هتل بشری مشهد هستند. اقامت در این به مسافرانی پیشنهاد داده می‌شود که به دنبال رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم با ویو رو به حرم هستند.

آدرس: مشهد- میدان بیت المقدس- اندرزگو 8- بین سرشور 1/3

 

هتل آپارتمان آرین مشهد

با رزرو هتل آرین مشهد تنها 3 دقیقه با حرم ثامن الحجج فاصله خواهید داشت. این هتل دو درب دارد و دسترسی را برای مسافران آسان کرده است. هتل آپارتمان آرین از آن دست اقامتگاه‌هایی است که با توجه به قیمت ارزان، خدمات خوبی را ارائه می‌دهند. رستوران این هتل غذاهای با کیفیت و خوشمزه‌ای را در اختیار مسافر قرار می‌دهد. مسافران تور مشهد، با رزرو تور مشهد می‌توانند از خدمات بی شمار این هتل استفاده کنید.

آدرس: مشهد- خیبابان امام رضا- امام رضا 3

 

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل در سال 1382 افتتاح شده است. اما مدیریت این هتل به منظور خدمت رسانی بیشتر در سال 1392 عملیات بازسازی کاملی را اعمال کرده است. در این بازسازی ظرفیت هتل 100 نفر افزایش یافته است. این ومجموعه اقامتی 9 طبقه دارد. مسافران با رزرو هتل آپارتمان ملل در طبقات بالا شاهد بارگاه ملکوتی امام مهربانی‌ها هستند. این هتل آپارتمان از نظر کیفیت و استاندارد بودن خدمات، امکانات، ایمنی، مساحت و اتاق‌ها تایید سازمان میراث فرهنگی را از آن خود کرده است.

آدرس: مشهد- میدان بیت المقدس یا فلکه آب- امام رضا1

 

هتل آپارتمان امید مشهد

یکی دیگر از گزینه‌های رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم، رزرو هتل آپارتمان امید مشهد است. معماری هتل آپارتمان امید بسیاز زیبا و متفاوت از دیگر هتل‌ها می‌باشد. این هتل آپارتمان با پیاده سازی جدیدترین راه‌های هتلداری در میان مسافران به محبوبیت رسیده است. اتاق‌های این هتل آپارتمان نوساز دو دسته می‌شوند. برخی از اتاق‌ها رو به حرم و برخی دیگر رو به حرم مطهر هستند. اتاق‌های هتل آپارتمان امید، تمامی امکانات رفاهی و آسایشی را داراست. غذاهای ایرانی و اصیل این مجموعه در رستورانی شکیل به بهترین نحو سرو می‌شود.

آدرس: مشهد- خیابان شیرازی- شیرازی 3

 

برای رزرو هر یک از هتل‌ آپارتمان‌های معرفی شده تنها کافیست به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید. شما می‌توانید برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری پایتخت معنوی ایران برای رزرو تور مشهد از طریق آژانس گردشگری "های تور" اقدام کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.