منطقه گردشگری چالیدره مشهد

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

منطقه گردشگری چالیدره مشهد

۳۲۲ بازديد

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، بهتر است قبل از سفر به این شهر و بعد از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) که هدف اصلی مسافران و زائران این شهر شده است، اطلاعاتی در حوزه مناطق گردشگری و تفریحی مشهد را کسب کنید. منطقه گردشگری چالیدره مشهد یکی از انواع مناطق تفریحی و گردشگری این شهر به شمار می آید، که در بخش ییلاقات طرقبه واقع شده است.

بخش های مهم تفریحی در این بخش خوش آب و هوا در مشهد بنا شده که سالانه گردشگران زیادی را عزم سفر به مشهد داشته اند، را به خود جذب کرده است. انواع تفریحات مهیج همچون بانجی جامپینگ، تله کابین، ترن کوهستانی همچنین باگی، زورب بال و موتور ATV استفاده نمایید و در بخش عکاسی سنتی عکس های یادگاری از خود و عزیانتان ثبت کنید.

برج گردان چالیدره

زیباترین و چشم نواز ترین کافی شاپ گردان در منطقه طرقبه را می توان به این برج نسبت دهیم. در  کافی شاپ برج گردان چالیدره می توانید انواع نوشیدنی، بستنی ، قهوه و دسر را در یک منظره عالی از دریاچه، کوه و درخت نوش جان نمایید. همچنین در این برج زیبا می توانید مناسبت های خاص خود را برگذار کرده و یک خاطره خوش در منطقه آب و هوای خوش آب و هوا به یادگار بگذارید.

اوج هیجان در بانجی جامپینگ چالیدره

اگر اهل هیجان و سرعت هستید، استفاده از بانجی جامپینگ در چالیدره به شما پیشنهاد می شود. لذت پرش از ارتفاع با امنیت بالا در چالیدره مشهد یک تفریح به یادماندنی برای شما که به این منطقه سفر کرده اید خواهد بود.

تفریحات آبی در دریاچه چالیدره

یکی دیگر از تفریحاتی که در منطقه گردشگری چالیدره برگزار می شود، قایق سواری و آموزش غواصی به علاقه مندان به این تفریح آبی می باشد. شما می تواند ساعتی از وقت خود را در بخش دریاچه چالیدره به قایق سواری، جت اسکی و کیبل اسکی اختصاص دهید. قایق پارویی یکی دیگر از تفریحات آبی بوده که مناسب برای افرادی که قصد داند به صورت تک سرنشین از این بازی مهیج و عالی لذت ببرند.

دکتر فیش در چالیدره

اگر نام دکتر فیش به گوستان آشنا نیست، بهتر است بدانید دکتر فیش ماهی های کوچکی هستند که برای از بین برده سلول های مرده پوست بسیار مفید بوده و با ترشح نوعی آنزیم کمک به داشتن پوستی سالم و شاداب خواهند داشت. در این منطقه گردشگری از مشهد می توانید با اختصاص وقت خود به حوضچه زیبای دکتر فیش به حفظ سلامتی پوست خود در این بخش کمک نمایید.

سافاری و کارتینگ منطقه چالیدره

تنوع بالایی از تفریحات هیجانی از جمله مسابقات کارتینگ و سافاری در بخش چالیدره اوج و هیجان را برای علاقه مندان به بازی های مهیج فراهم می آورد. شما می توانید در یک مسیر 4کیلومتری بر فراز و نشیب کوه ها با ماشین لندکروز یک سافاری مهیج را تجربه کنید. همچنین با رعایت استاندارد های بین المللی مسابقه کارتینگ را شرکت نموده و خاطره ای خوش از سفر به این منطقه به یادگار بگذارید.

پس از سفر به شهر مشهد و رزرو تور مشهد با گردش در این شهر پر از جاذبه با تمامی مناطق گردشگری و تاریخی این شهر آشنا شوید. بهتر است در انتخاب زمان و فصل سفر خود دقت کنید. به عنوان مثال منطقه چالیدره در مشهد با توجه به کوهستانی بودن منطقه در فصل زمستان بسیار سرد است و اگر قصد استفاده از تفریحات این منطقه را دارید، فصل بهار و تابستان زمان مناسبی برای گشت و گذار در منطقه گردشگری چالیدره مشهد خواهد بود.

 

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوای جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

فیلیپین (Philippines) یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است که با بیش از هفت هزار جزیره بین دریای فیلیپین و دریای چین در شرق آسیا قرار دارد. فیلیپین دارای جزایر شگفت انگیزی است وا این رو هرساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر میکنند. فیلیپین کشوری گرمسیری دریایی است که در بیشتر بخش های آن سطح رطوبت هوا زیاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.