پروتکل های بهداشتی در سفر

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

پروتکل های بهداشتی در سفر

۳۲۲ بازديد

دوران کرونا زندگی بشر را بسیار تغییر داد. انسان ها را مجبور کرد برای اظهار عشق خود از همدیگر دور بشوند، هم را در آغوش نگیرند و به دیدار هم نروند. کرونا ویروس جدید و معضل جدید جهان قوانین جدیدی را برای انسان وزن کرد. سفر یکی از مواردی می باشد که امروزه ما را از آن منع می کنند. در این پست می خواهیم درباره پروتکل های بهداشتی در سفر صحبت کنیم.

پروتکل های بهداشتی در سفر

خیلی بهتر است که سفر های تفریحی خود را در دوران کرونا کنسل کنیم و به بعد موکول کنیم اما در بعضی موارد مانند سفر های تجاری افراد مجبور به سفر می باشند. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید با ما همراه باشید و با پروتکل های بهداشتی زیر اشنا بشوید.

استفاده از ماسک را از خاطر نبرید

استفاده از ماسک در مکان های پر تجمع لازم می باشد. استفاده از ماسک می تواند هم برای حفظ خودتان و هم افراد پیرامون موثر باشد. استفاده از ماسک می تواند جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا باشد.

استفاده از ماسک را از خاطر نبرید

تاثیر ماسک چه قدر است؟

استفاده از ماسک تاثیر به سزایی دارد. اگر دو شخص در هنگام صحبت کردن ماسک داشته باشند، خطر ابتلا بسیار پایین می آید تصویر زیر نشان دهنده این موضوع می باشد.

استفاده از محلول های ضد عفونی

استفاده از محلول های ضد عفونی، یکی از پروتکل های بهداشتی

استفاده از محلول های ضد عفونی راه حل بسیار خوب و موثر می باشد. در سفر ممکن است سوار تاکسی بشویم و یا مجبور به میل غذا در رستوران بشویم. محلول های ضد عفونی می تواند دست ها را به راحتی ضد عفونی کند.

شستشوی مداوم دست ها

کارشناسان براین باورند 20 ثانیه شستشو درست دست ها، می تواند خطر ابتلا به ویروس را کاهش دهد. در نظر داشته باشید که هنگام شستن دست حتما زیر ناخن ها را فراموش نکنید.

شستشوی مداوم دست ها

رعایت فاصله فیزیکی، جز پروتکل های بهداشتی

در عموم جامعه بسیار گفته می شود، رعایت فاصله اجتماعی اما می شود گفت استفاده از این کلمه بسیار غلط است. ما برای مهار ویروس کرونا قرار نیست که اجتماع ها را ازهم دوری کنیم. فقط کافی است در هنگام دیدار همدیگر فاصله ای 1 متری را رعایت کنیم. یادتان باشد این فاصله حداقل فاصله به حساب می آید، هر چه فاصله فیزیکی بین افراد بیشتر باشد شما در سلامت بیشتری هستید.

رعایت فاصله فیزیکی

واکسیناسیون

واکسیناسیون در ایران ادامه دارد. در این روز ها متولدین سال 1357 شروع به واکسینه شدن کرده اند. متخصصان بر این باورند تا زمانی که حداکثر جمعیت ایران واکسینه نشوند، استفاده از ماسک ها اجباری می باشد و باید در رفت و آمد ها تجدید نظر کرد.

واکسیناسیون

محدودیت ها برای سفر تا چه زمانی ادامه دارد؟

با توجه به رنگبندی های جدید کرونا سفر به هر شهری منع شده است و باعث جریمه می شود. اما جریمه های هر شهر با یکدیگر متفاوت است. جریمه برای سفر به شهر های قرمز یک میلیون تومان می باشد و برای شهر های نارنجی و زرد پانصد هزار تومان می باشد. که در صورت انجام این تخلف باید پرداخت شود البته به یاد داشته باشید که تردد بین استان ها هیچ مشکلی ندارد.

در آخر ...

به شما پیشنهاد می کنیم در دوران کرونا سفر نکنید! اما اگر قصد سفر در این دوران دارید، سعی کنید تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و برای رزرو هتل به رزرواسیون های هتل مراجعه کنید.

بهترین زمان سفر به رم

بهترین فصل برای سفر به رم از نظر قیمت، در فصل زمستان (از ماه دسامبر تا اواخر فوریه) است. در واقع در این فصل شهر خلوت بوده و تقریبا خالی از گردشگر است و قیمت هتل‌ها و بلیط بسیار پایین است. بهترین فصل برای تور رم از نظر آب و هوا در فصل بهار (از ماه آپریل تا اواخر می) است که در این ماه‌ها رم بهترین آب و هوا را برای پیاده روی و گشت و گذار تاریخی دارد.

جاذبه های گردشگری رم اینجا ببینید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.