تنگه عالی محمد قشم ، از جاذبه های گردشگری بی نظیر جزیره

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

تنگه عالی محمد قشم ، از جاذبه های گردشگری بی نظیر جزیره

۲۷۶ بازديد

در سفر به قشم جاذبه های متعدد گردشگری این جزیره موجب شده تا مسافران بتوانند با رزرو تور قشم لحظات خوشی را در این جزیره سپری کنند. تنگه عالی محمد از جاذبه های گردشگری قشم بوده که می توانید در سفر به قشم برای بازدید از این منطقه برنامه ریزی کنید. در این مقاله از های هتل با ما همراه باشید تا تنگه عالی محد قشم را به شما معرفی کنیم.

تنگه عالی محمد قشم

معرفی تنگه عالی محمد قشم

در بازدید از این تنگه با دهانه عریض تر نسبت به انتهای آن روبه رو خواهید شد. درختان و گیاهان زیبایی در تنگه عالی محمد قشم نظر شما را به خود جلب خواهد نمود که این نشان دهنده وجود آب در این منطقه طبیعی و زیبای قشم می باشد. از همین رو به دلیل وجود آب در این تنگه به تنگه آب نما نیز مشهور می باشد.

با عبور از تنگه عالی محمد و نزدیک شدن به انتهای این تنگه شما به بخش هیجان انگیز آن خواهید رسید. تنگ تر شدن بخش انتهایی این تنگه موجب شده تا علاقه مندان به بازدید این منطقه دسترسی به بخش انتهایی آن برایشان چندان کار آسانی نباشد اما بازدید از آن بسیار مهیج و زیبا خواهد بود.

جاذبه های طبیعی قشم

آنچه در تنگه عالی محد قشم خواهید دید

در ادامه بازدید از تنگه عالی محمد از جاذبه های گردشگری قشم می توانید در کف تنگه، ترک های گلی را مشاهده نمایید که متشکل از لایه های رس و مارون بوده که با وجود رطوبت بالای دما چسبندگی بالای پیدا کرده و همچنین زیبایی دو چندانی را به این منطقه بخشیده اند.

جاذبه های گردشگری قشم

همچنین شیار های خطی موجود در مسیراین جاذبه بی نظیر قشم را می توان به دلیل فرسایشی که بین لایه های رسوبی رخ داده شرح داد. در ادامه مسیر نیز می توانید از حفره های زیبا که به شکل کروی و یا طاقچه که به دلیل سرعت بالای آب و تخریب دیواره ها تشکیل شده اند، در سفر و تور قشم دیدن نمایید.

موقعیت مکانی

مسافرانیکه با رزرو تور قشم قصد بازدید از مکان ها و جاذبه های گردشگری و تفریحی جزیره زیبای قشم را دارند، برنامه ریزی برای بازدید از تنگه عالی محمد قشم را جزو اولویت های سفر خود قرار دهند. برای بازدید از این منطقه زیبا می توانید در بخش شمال غربی جزیره، از این مکان دیدن نمایید. با بازدید از این منطقه همچنین می توانید از جاذبه های طبیعی دیگر موجود در قشم که در نزدیکی این منطقه واقع شده اند همچون گنبد نمکدان، تنگه چاهکوه و ... دیدن کنید.

سفر به قشم و بازدید از تنگه عالی محمد قشم

های تور با امکان رزرو تور قشم برای مسافران در اقصی نقاط کشور، امکان بازدید از دیدنی های زیبای جزیره قشم و اقامت در بهترین هتل های قشم را فراهم خواهد ساخت. بازدید از جاذبه های گردشگری متعدد موجود در جزیره قشم خطرات خوشی را از سفر به قشم برای مسافران فراهم می آورد.

بهترین زمان سفر به تاجیکستان

تاجیکستان کشوری کوهستانی و محصور در خشکی است. این کشور دارای بارندگی های زیاد و منابع آب فراوان است. آب و هوای این کشور در تابستان ها گرم و در زمستان معتدل و مطبوع است. تاجیک ها اشتراکات فرهنگی زیادی با ما دارند و حالب است که آن ها نیز جشن نوروز را برگزار می کنند. به همین دلیل ایرانی های زیادی در فصل بهار و هنگام نوروز به تاجیکستان سفر می کنند. بهار و زمستان در کشور تاجیکستان از نظر زیبایی بسیار عالی هستند و البته که شرایط آب و هوای معتدلی نیز دارند.

ویزای سفر به تاجیکستان

از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ صدور ویزای الکترونیکی شروع شده است. ویزای توریستی کشور تاجیکستان یک ویزای یکبار ورود است و پس از خروج نیاز به اخذ مجدد ویزا بوده و شرایط تمدید برای همان ویزا به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسانی که ویزای توریستی کشور تاجیکستان را اخذ کرده‌اند می‌توانند ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.