مدارک مورد نیاز رزرو هتل

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

مدارک مورد نیاز رزرو هتل

۳۸۶ بازديد

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در هنگام سفر لازم است به آن دقت ویژه‌ای کنید، مدارک شناسایی است. ممکن از در طول سفر برای پرواز، رزرو هتل و یا اجاره اتومبیل به مدارک شناسایی احتیاج داشته باشید. اما مهم‌ترین دلیل همراه داشتن مدارک شناسایی برای اقامت می‌باشد. بنابراین قصد داریم در این مطلب در رابطه با مدارک رزرو هتل سخن بگوییم. پس چنانچه عازم سفر هستید و یا در آیند قصد سفر دارید با ما همراه باشید.

آژانس گردشگری "های هتل" به کرات با مسائلی از این دست مواجه است. برای مثال تماس‌های فراوانی گرفته می‌شود تا از مدارک رزرو هتل اطلاع کسب کنند و یا هنگامی که مسافران تماس گرفته و به علت همراه نداشتن مدارک لازمه دچار مشکل شده‌ و در پی راه حل هستند. مسلما بدون جا و مکان ماندن در یک شهر غریب برای هیچ فردی خوشایند نخواهد بود. پس با "های هتل" همراه باشید تا از این دست مشکلات در امان بمانید.

 

قوانین و مقرارت رزرو هتل

هتلداری یک ارگان بسیار رسمی و بین المللی است. قطعا می‌دانید که هر گونه محیطی، موظف به رعایت قوانین و مقررات مخصوص به خود می‌باشد. در واقع هتلداری برای برقراری نظم و حفظ امنیت مجموعه و مسافران یکسری قوانین کلی را وضع کرده است. این قوانین استانداردهای بین المللی هستند و تمامی هتل‌ها از آن پیروی می‌کنند. لازم است بدانید مدارک رزرو هتل نیز در همه‌ هتل‌های یکسان هستند.

یکی از قوانین مهم برای رزرو هتل در ایران همراه داشتن صیغه محرمیت بین زوجین است. این صیغه خود جزء مدارک رزرو هتل برای زوجین محسوب می‌شود. یکی دیگر از قوانین هتلداری نیز آن است که کودکان زیر 7 سال رایگان پذیرایی می‌شوند. علاوه بر این هتلداری از پذیرش افراد زیر 18 سال و همچنین خانم مجرد بدون گواهی معذور است. بانوان مجردی که قصد اقامت در هتلی را دارند، به منظور سفر ورزشی یا درمانی نیازمند گواهینامه می‌باشند.

مدارک رزرو هتل

همانطور که در قسمت قوانین و مقرارت هتل آوردیم، مدارک رزرو هتل با توجه به آن که زوج، خانواده و یا دختر مجرد باشید متفاوت است. اما مدارک اصلی در سفر‌های ایرانی و خارجی با یکدیگر کاملا فرق دارند. لازم است بدانید اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنید، همراه داشتن مدارک تمامی اعضا خانواده الزامی می‌باشد.

مدارک احراز هویت برای رزرو هتل در ایران عبارتند از:

  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • مدرک صیغه نامه (زوجین)
  • برگه تاییدیه رزرو هتل

مدارک احراز هویت برای رزرو هتل در خارج عبارتند از:

  • پاسپورت
  • ویزا

رزرواسیون آژانس مسافرتی "های هتل"

رزرواسیون آژانس ما بستر رزرو هتل را به صورت آنلاین و حضوری در اختیار مشتریان قرار داده است. رزرو هتل به صورت آنلاین مزایای مخصوص به خود را دارد و در زمان صرفه جویی می‌کند. رزرو آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا از مشخصات هتل انتخابی اطلاع کسب کنید. پس از مشاوره از کارشناسان  یا مطالعه مقالات مربوطه به هتل‌ها رزرو هتل در مشهد را انجام دهید.

در سایت ما می‌توانید عکس‌ از تمامی بخش‌های هتل را بررسی کنید. رزرواسیون "های هتل" با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود.

هتل‌های پیشنهادی اطراف مشهد

در آخر این قسمت قصد داریم از نگاه مسافران و توریست‌هایی که به مشهد سفر می‌کنند بهترین هتل‌های اطراف مشهد را به شما معرفی کنیم. جالب است بدانید رزرو هتل‌های زیر که همگی از هتل‌های نزدیک حرم هستند با اختلاف زیاد به نسبت دیگر هتل‌ها بیشتر می‌باشد. جهت رزرو هتل‌های زیر با همراه داشتن مدارک رزرو هتل از طریق"های هتل" اقدام کنید.

برخی از این هتل‌ها عبارتند از:

برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد، برخورداری از تخفیفات ویژه، تور های لحظه آخری و ارزان قیمت به وبسایت گردشگری "های تور" مراجعه کرده و برای رزرو تور مشهد اقدام کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.