دانستنی های آنتالیا ؛ خواندن این مقاله را از دست ندهید!!!

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

دانستنی های آنتالیا ؛ خواندن این مقاله را از دست ندهید!!!

۲۷۶ بازديد

قبل از سفر کردن بهتر است اطلاعاتی درباره آن مقصد به دست بیاوریم. منظورمان از اطلاعات تنها جاذبه های گردشگری یا هتل های آن شهر نیست، بلکه اطلاعاتی درباره سفر راحت تر در کشور دیگر می باشد. اگر می خواهید به آنتالیا سفر کنید و هیچ اطلاعاتی درباره این شهر توریستی ندارید؛ با این مقاله در مجله گردشگری های تور همراه باشید؛ تا درباره دانستنی های آنتالیا اطلاعات جمع کنید.

سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های کشور ترکیه می باشد، که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. آنتالیا جز شهر هایی می باشد که افراد زیادی برای تفریحات به آن سفر می کنند این شهر که به خیابان های باریک و پر پیچ تو  تاب مشهور است، هر ساله میزبان توریست های زیادی می باشد.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

تلفن همراه در آنتالیا

استفاده از تلفن همراه در آنتالیا مانند دیگر شهر ها ی خارجی می باشد. اگر تلفن همراه شما قابلیت رومینگ داشته باشد، می توانید به راحتی تماس بگیرید. شاید هزینه تماس کمی بالا برود، اما دیگر نیازی نیست سیم کارت تهیه کنید. انتخاب به عهده شماست که برای ارتباط با کشور خود از سیم کارت های ترکیه استفاده کنید و یا قابلیت رومینگ خود را فعال کنید.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

تلفن های اضطراری را یاد داشته باشید

در سفر ممکن است اتفاق هایی رخ بدهد یا مشکلاتی برای شما پیش بیاید، که باید با نهاد های مهم آن شهر تماس بگیرید. بهتر است که قبل ازسفر به آنتالیا با شماره های اضطراری آشنایی داشته باشید.

  • 115 پلیس
  • 112 اورژانس
  • 110 آتش نشانی
  • 118 اطلاعات شماره تماس ها
  • 161 اطلاعات پستی

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

انتخاب لباس در سفر به آنتالیا

آنتالیا جز شهر های مذهبی نیست!!! این به این معنا است که شما با هر حجاب و پوشش که بخواهید می توانید لباس بپوشید، اما بهتر است هنگام بازدید از مکان هاب مقدس مانند مسجد ها لباس های مناسب بپوشید. این موضوع برای آقایان و بانوان صدق می کند.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

سفر در ماه مبارک رمضان

یکی از دانستنی های آنتالیا برای سفر در ماه مبارک رمضان می باشد، چرا که در این ماه مسلمانان این شهر روزه می گیرند و خوردن و نوشیدن برای توریستان در آنتالیا مشکلی ندارد و جریمه ای نیز پرداخت نمی کنید. اما طبق ادب و رسوم بهتر است در محیط های عمومی و پر رفت و آمد از خوردن و نوشیدن پرهیز کنید. رستوران ها در شهر های بزرگ در ترکیه در این روز ها باز هستند و فعالیت می کنند.

دانستنی های آنتالیا در های تور

تاکسی در آنتالیا

حمل و نقل عمومی از گزینه های محبوب و پر طرفدار توریستان در کشور ترکیه می باشد. در تمامی شهر های ترکیه تاکسی های زیادی وجود دارد، که می توانید با آن ها به دیدن جاذبه های گردشگری بروید. اما یک مسئله ای را به خاطر داشته باشید که نرخ تاکسی های صبح و شب با یکدیگر متفاوت است و هزینه کرایه شب 50 درصد بیشتر از کرایه در صبح می باشد.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

رزرو تور آنتالیا

همه ما می دانیم که رزرو تور آنتالیا بسیار محبوب و البته پر فروش می باشد. اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید، رزرو تور آنتالیا با سایت های تور را از دست ندهید!!! شما با رزرو تور به صورت آنلاین می توانید از خدمات و تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

کلام آخر ....

در این پست سعی کردیم دانستی های آنتالیا رابه شما یاد آور شویم. امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد. تیم پشتیبانی سایت رزرواسیون های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.