هتل‌های bb و SCچه خدماتی ارائه می‌دهند؟

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

هتل‌های bb و SCچه خدماتی ارائه می‌دهند؟

۳۲۷ بازديد

سفر کردن جزئی جدا نشدنی در زندگی ما انسان‌ها می‌باشد. حال این سفر می‌تواند تفریحی، اداری، کاری، زیارتی، پژوهشی، درمانی، ورزشی و... باشد. موضوعی که اهمیت دارد این است که مواقعی در زندگی پیش می‌آید که احتیاج به سفر پیدا می‌کنیم. یافتن محل اسکان و رزرو هتل مهم‌ترین بخش در هر سفر است. اقامتگاهی که از نظر امکانات و خدمات، لوکیشن، هزینه و... متناسب باشد. در این مطلب قصد داریم به هتل‌های BB و SC  بپردازیم. زیرا خدمات  BB و SC در هتل‌ها از پر طرفدارترین و کاربردی‌ترین خدمات ارائه شده می‌باشند.

در این راهنمای سفر با آژانس مسافرتی "های هتل" همراه باشید تا بتوانید سفری لذتبخش و خاطره انگیز داشته باشید.

اهمیت اطلاع از خدمات BB و SC در هتل‌ها

همانطور که قطعا تاکنون با آن مواجه شده‌اید، صنعت بین المللی هتلداری نیز مانند بسیاری از شغل‌های دیگر دارای اصطلاحات مخصوص به خود است. آشنایی با این اصطلاحات در سفر امری ضروری است. این آگاهی از اصطلاحات بین المللی کمک می‌کند تا مسافران داخلی و خارجی بتوانند از خدمات  ویژه هتل‌ها استفاده کنند. در صورت بی اطلاعی از این اصطلاحات رواج یافته ممکن است در سفرهای خارجی نتوانید، واحد مورد نظر را رزرو کنید. در ادامه بیشتر با هتل‌های BB و SC آشنا می‌شوید.

 

خدمات هتل‌های BB و SC

هتل‌های BB:

در واقع BB نام اختصاری Bed & Breakfast در زبان لاتین است. این واژه به معنای پذیرایی از مسافران با صبحانه می‌باشد. به این صورت که در هتل‌های  BB همراه با رزرو هتل و در اختیار قرار دادن یک اتاق به مسافران، صرف وعده صبحانه نیز رایگان می‌باشد. خدمات پذیرایی BB یکی از پر طرفدارترین و محبوب‌ترین خدمات هتل‌ها است. زیرا مهیا بودن وعده صبحانه برای مسافران در خود هتل بسیار خوشایند است.

هتل‌های SC:

همانطور که انتظار می‌رود SC نیز نام اختصاری واژه Self Catering می‌باشد. خدمات سلف کترینگ به هتل‌هایی گفته می‌شود که برخی یا تمام اتاق‌های آن آشپزخانه دارند. در این اتاق‌ها تجهیزات آشپزی نظیر گاز و ظروف وجود دارد. مسافران می‌توانند در اتاق خود آشپزی کرده و از خود پذیرایی کنند.

 

مزایایی هتل‌های BB و SC

هتل‌های BB و SC یک آپشن مناسب در سفر هستند. مسافران می‌توانند با توجه به نوع سفر از این خدمات پذیرایی استفاده کنند. برای مثال هتل‌هایی که خدمات BB ارائه می‌دهند برای افرادی که سفر کاری یا تفریحی دارند بسیار مناسب است. مسافران یا رزرو تور به مجرد بیدار شدن از خواب می‌توانند صبحانه صرف کنند و به گردش یا ملاقات کاری برسند. لازم است بدانید برخی از هتل‌ها صبحانه را به صورت روم سرویس در اختیار مسافر قرار می‌دهند. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به حضور داشتن در سالن نیست. بوفه صبحانه هتل بر اساس ستاره هتل نیز متفاوت و متنوع می‌باشد.

هتل‌های که خدمات SC یا آشپزخانه در اتاق دارند نیز برای داشتن سفری اقتصادی گزینه خوبی است. مسافران با رزرو هتل و خرید وسیله‌های خوراکی می‌توانند در اتاق، غذای مورد علاقه خود را تهیه کنند. به این صورت هزینه رستوران رفتن را پس انداز می‌کنند.

هتل‌های BB و SC در مشهد

افرادی که قصد سفر به شهر مشهد و رزرو هتل در مشهد را دارند نگران نباشند. زیرا هتل‌های BB و SC  و هتل‌ آپارتمان‌های BB و SC در کلان شهر بسیار هستند. مسافران می‌توانند قبل از رزرو هتل در مشهد با کارشناسان ما تماس تلفنی بر قرار کنند. در این تماس تمامی آنچه خواهند آن هستید از رزرو هتل آپارتمان خوب، رزرو هتل 5 ستاره در مشهد، رزرو هتل نزدیک حرم، رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم، رزرو هتل‌های BB و SC  و... را با ما در میان بگذارید. کارشناسان صبور "های هتل"  شما را در انتخاب واحد مورد نظر یاری می‌رسانند.

هتل‌های BB تاپ در مشهد عبارتند از:

هتل‌های SC تاپ در مشهد عبارتند از:

 

مسافرانی که قصد رزرو هتل و استفاده از خدمات هتل‌های BB و SC را دارند می‌توانند با رزرو تور از آژانس گردشگری "های تور" اقدام کنند. با رزرو تور توسط آژانس ما امکان استفاده از تور لحظه آخری و ارزان قیمت نیز ممکن خواهد بود.

بهترین زمان سفر به هند

تغییرات شدید آب و هوا در هندوستان امری رایج و متداول است و هنگام سفر باید به این نکته توجه کنید. هند کشور پهناوری است و شما میتوانید براساس خواسته خود منطقه ای را انتخاب کنید. فصل تابستان در ایالت های جنوبی و مرکزی هند بسیار داغ و سوزان است . از طرفی، در فصل زمستان مناطق شمالی تر هند مثل دهلی نو شاهد سرما و مه زیادی خواهد بود و مناطق هیمالیایی شمال هند سرد و پوشیده از برف می شوند و عملا تردد به آن ها غیرممکن خواهد بود. در طول فصل موسمی هم شهرهایی مثل بمبئی یا چنای شاهد بارش های بسیار زیادی است و احتمال سیلاب و آب گرفتگی در این فصل بسیار زیاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.