آبشار کلوگان تهران ، یکی از جاذبه‌های طبیعی پایتخت

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

آبشار کلوگان تهران ، یکی از جاذبه‌های طبیعی پایتخت

۲۷۹ بازديد

پایتخت کشور یکی از غنی‌ترین شهرهای ایران از لحاظ جاذبه‌های گردشگری است. در داخل شهر تهران جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد. برخی از این جاذبه‌ها شامل کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، موزه ملی، برج میلاد، برج آزادی و... می‌باشد. اما تمامی این جاذبه‌ها در داخل شهر، حال شمال یا جنوب و شرق یا غرب واقع شده‌اند. اما در اطراف تهران نیز جاذبه‌های دیدنی و طبیعی فراوانی برای دیدن است. یکی از این جاذبه‌های طبیعی آبشار کلوگان تهران است. این آبشار از مناطق خوش آب و هوا و ییلاقات تهران می‌باشد. گردشگران قصد پایتخت، با رزرو هتل در تهران و یا رزرو تور تهران می‌‌توانند از این جاذبه‌ها دیدن کنند. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا بیشتر با این مکان زیبا آشنا گردید.

آژانس مسافرتی"های هتل" یکی از منصف‌ترین آژانس‌های مسافرتی در ایران است. با تماس یا مراجعه به وبسایت رزرو آنلاین هتل، می‌توانید رزرو هتل 5 ستاره تهران، رزرو هتل آپارتمان شیک تهران را به راحتی انجام دهید.

آبشار کلوگان تهران ، یکی از جاذبه‌های طبیعی پایتخت

همه چیز درباره آبشار کلوگان تهران

کلوگان یکی از آبشارهای اطراف‌ تهران است. جالب است بدانید این آبشار در واقع بلندترین آبشار پایتخت محسوب می‌شود. با کمی پیاده روی پس از گذراندن روستا می‌توانید از این آبشار طبیعی دیدن فرمایید. این آبشار از جاذبه‌های اصلی طبیعی این شهر است که توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. البته در میان توریست‌ها، کوهنوردان برای دیدن این آبشار شور و هیجان بیشتری دارند.

آبشار کلوگان تهران یک آبشار دو طبقه است. این آبشار حدود 30 تا 40 متر از سطح زمین فاصله دارد. سکو مانندی که در وسط آبشار وجود دارد، حوضچه کوچکی را به وجود آورده است. این حوضچه در فصل گرم سال تهرانی‌ها و مسافران را به سمت خود فرا می‌خواند. برای رسیدن به این آبشار زیبا و بلند لازم است از دره‌ای دیدنی که در مسیر روستا قرار دارد عبور کنید. روستای کلوگان نیز چشم اندازی بی نظیر دارد.

همه چیز درباره آبشار کلوگان تهران

روستای کلوگان تهران

روستای کلوگان یکی از روستاهای ییلاقی می‌باشد. این روستا در شهرستان شمیرانات واقع شده است. کلیگان، کلگون از دیگر نام‌های روستای کلوگان هستند. این روستا در مسیر جاده اوشان فشم قرار گرفته است. این روستا از نظر آب و هوا و طبیعت بسیار بکر و دیدنی می‌باشد. این روستا به خصوص در فصل تابستان و به خصوص بهار حال و هوای دیگری دارد. این روستا به دلیل دسترسی به قله‌های مهرچان، کلوگان و روستای امامه دارد. بنابراین گزینه خوبی برای طبیعت گردان و کوهنوردان می‌باشد.

روستای کلوگان تهران

تفریحات در کلوگان تهران

همانطور که انتظار می‌رود برای رسیدن به آبشار کلوگان تهران لازم است پیاده روی داشته باشید. بنابراین پیاده روی و کوهنوردی از اصلی‌ترین تفریحات این جاذبه است. علاوه بر این با اتراق کردن در دشت کلوگان می‌توانید از طبیعت زیبا و نقاشی دست خدا لذت ببرید. اگر اهل عکاسی از طبیعت یا عکس‌های هنری زیبا هستید، پس از کلوگان لذت خواهید برد. نبابراین دوربین عکاسی یا تلفن همراه خود را فول شارژ کنید. یکی دیگر از تفریحات بازدید از این مکان لذت آب تنی کردن در آب‌های تمیز و خنک است. پس از گذراندن مسیر و پیاده روی این آب تنی در خاطر شما هک خواهد شد.

تفریحات در کلوگان تهران

جاذبه‌های اطراف آبشار کلوگان

اورجین منطقه‌ای حفاطت شده در نزدیکی روستای کلوگان است. ورجین که در منطقه لواسانات واقع شده یکی از مناطق کوهنوردی است. این مسیر از زیباترین قله‌ها برای سعود می‌باشد. با رسیدن به قله شاهد موجواتی چون قوچ میش، درختچه‌های بادام و پوشش گیاهی خاص هستید. ایگل نیز روستای دیگر در 8 کلیومتری روستای کلوگان است. آبشار هفت حوض، امامه، حاجی آباد و کمرخانی از دیگر جاذبه‌های دیدنی و طبیعی نزدیک این آبشار می‌باشند.

جاذبه‌های اطراف آبشار کلوگان

آدرس و راه دسترسی به آبشار کلوگان تهران

این روستا در رودبار قصران شمیرانات تهران و در جاده اوشان فشم قرار گرفته است. شما با حرکت از اتوبان شهید بابایی به سمت جاده فشم و لشگرک به این مکان خواهید رسید. مسافران می‌توانند با رزرو تور تهران با وسیله نقلیه عمومی به این مکان سفر کنند. آژانس گردشگری "های تور" با ارائه تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت در خدمت مسافران عزیز می‌باشد. راه دیگر سفر به آبشار کلوگان تهران، رسیدن به میدان تجریش و سپس گرفتن ون در خیابان با هنر است.

آدرس و راه دسترسی به آبشار کلوگان تهران

 

بهترین هتل تهران و هتل نزدیک به آبشار کلوگان

رزرو هتل در تهران یکی از چالش‌های مسافران است. شما با مراجعه به رزرواسیون "های هتل" می‌توانید در هتل ارزران تهران و هتل نزدیک تهران اقامت داشته باشید. یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به آبشار کلوگان تهران، هتل آرینا شمیرانات تهران، هتل ایرانگردی جهانگردی میگون تهران می‌باشند. در ادامه به برخی از بهترین هتل‌های تهران را می‌آوریم.

بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های تهران عبارتند از:

با رزرو هتل تهران در رزرواسیون "های هتل" از تخفیفات ویژه بهره مند گردید.

بهترین شهرها برای بازدید در آلمان

خیلی خب! بیشتر از این منتظرتان نمی گذاریم و شروع به بررسی ۳۴ مورد از بهترین و زیباترین شهرهای آلمان می کنیم.

به روز رسانی: این لیست در فواصل زمانی مختلف به روز رسانی می شود. آخرین به روز رسانی در سال ۲۰۲۰ انجام گرفته است.

۱-هایدلبرگ (Heidelberg)

هایدلبرگ یکی از عاشقانه ترین و رمانتیک ترین شهرهای آلمان است. این شهر نه فقط الان بلکه سال های زیادی میزبان دوران رومانتیک فلسفه و ادبیات آلمانی بوده و طیف گسترده ای از شاعران مشهور در این شهر زندگی می کردند.

علاوه بر اینکه قدیمی ترین دانشگاه کشور آلمان در شهر هایدلبرگ قرار دارد، این شهر مکان های جالب و دیدنی دیگری هم دارد؛ مثل یک قلعه، یک شهر قدیمی زیبا و یکی از معروف ترین نمایشگاه های قرون وسطایی.

با توجه به سابقه رمانتیک بودن هایدلبرگ آلمانی ها، پس اصلا جای تعجب نیست که چرا آهنگ “I lost my heart in Heidelberg” (من قلبم رو در هایدلبرگ باختم) ساخته شده.

جاذبه های دیدنی آلمانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.