گران ترین هتل های مشهد

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

گران ترین هتل های مشهد

۳۱۷ بازديد

یکی از بزرگترین قطب های گردشگری ایران را می توان شهر مشهد نام برد. وجود حرم مطهر امام رضا در این شهر موجب شده تا سالانه افرادی زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر مقدس سفر کنند. هتل ها و هتل آپارتمان های متعددی در این شهر جهت رفاه حال زائران بنا شده تا به مسافران به بهترین نحو خدمت رسانی نمایند. از گران ترین هتل های مشهد گرفته تا هتل های قیمت مناسب تر برای تمامی اقشار در تمامی نقاط مشهد بنا شده اند تا به شما مسافران عزیز خدمت رسانی انجام دهند. با ما در این مقاله همراه باشید تا لیستی از گران ترین هتل های مشهد را به شما معرفی نماییم.

هتل مجلل درویشی

دلایل مختلفی وجود دارد تا بتوان امتیاز پنج ستاره بودن را به یک هتل نسبت داد، که هتل مجلل درویشی با دارا بودن تمام امتیازات یک هتل پنج ستاره در دسته بندی گران ترین هتل های مشهد قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره که در مجاورت حرم امام رضا بنا شده است دارای 25 طبقه بوده که جزو هتل های مرتفع و خاص مشهد و همچنین هتل مرتفع در کشور به شمار می آید.

نمای بسیار زیبا و شیشه ای که برای این هتل در نظر گرفته شده است، جلوه بسیار زیبایی به این هتل بخشیده است. رستوران های مجلل قرار گرفته در این هتل در کنار صبحانه هتل درویشی و دیگر وعده های غذایی در رستوران های این هتل همچنین سرویس های رفت و برگشت از فرودگاه و راه آهن که این هتل در نظر گرفته از جمله مواردی است که موجب آسایش خیال برای مسافران خود شده است.

هتل مجلل درویشی  هتل مجلل درویشی

لوکس ترین هتل مشهد، هتل قصر طلایی

این هتل 20 طبقه یکی از لوکس ترین هتل های مشهد به شمار می آید. هتل قصر طلایی که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده با منظره ای بسیار زیبا از حرم خاطره ای لذت بخش از زیارت این امام را برای مهمانان این هتل لوکس به ارمغان می آورد. اگر داشتن رستوران های مجلل و امکاناتی همچون سالن‌های سمینار، همایش، آمفی‌تئاتر مجلل با سیستم‌های صوتی و تصویری روز دنیا، مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ را بخواهیم در گران ترین هتل های مشهد عنوان کنیم، بدون شک هتل قصر طلایی با دارا بودن تمامی این امکانات جزو هتل های لوکس در این شهر به شمار می آید.

هتل قصر طلایی هتل قصر طلایی

هتل الماس 2، هتل لاکچری

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال اقامت در هتل های 5 ستاره در مشهد می باشید بدون شک ما به شمار هتل الماس 2، هتل لاکچری را معرفی می کنید. این هتل نزدیک به حرم واقع شده و این یکی از مهمترین ملاک های انتخاب هتل های مشهد به شمار می آید. 220 اتاق در 26 طبقه موجود در این هتل به همراه معماری زیبا و خاص موجب شده این هتل را جزو هتل های لوکس مشهد عنوان نمود.

امکانات رفاهی متنوعی همچون سالن چندمنظوره، رستوران گردان و امکانات ورزشی و تفریحی کامل، ترانسفر رایگان رفت‌وبرگشت به فرودگاه، کافی‌شاپ، روف گاردن و ... از مهمترین ویژگی هتل الماس 2 می باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر رزرو هتل 5 ستاره الماس 2 را انجام دهید.

هتل الماس 2، هتل لاکچری هتل الماس 2، هتل لاکچری

هتل مجلل مدینه الرضا

این هتل جزو گران قیمت ترین هتل ها در مشهد به شمار می آید که با وجود جای پارک هلی کوپتر بر روی این هتل در کنار دیگر امکانات هتل های لاکچری این هتل از آن ها برخوردار است، می توان هتل مدینه الرضا را به گران ترین و لاکچری ترین هتل های مشهد نسبت داد. سبک معماری ایرانی اسلامی، این هتل در جوار حرم امام رضا(ع) جذابیت دوچندانی را برای مسافران این هتل به ارمغان آورده است. تمامی امکانات رفاهی از اتاق های شیک و لاکچری گرفته تا رستوران های مجلل همه و همه لقب لوکس ترین هتل را برای هتل مدینه الرضا به ارمغان می آورد.

هتل مجلل مدینه الرضا هتل مجلل مدینه الرضا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.