هتل های ارزان کیش

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

هتل های ارزان کیش

۳۲۰ بازديد

برای یک سفر به جزیره زیبا کیش، رزرو هتل در کیش جز اصلی ترین کار ها است. جزیره زیبا کیش به دلیل اهمیت زیاد در حوضه گردشگری و تجاری، هتل های متعددی با قیمت های مختلف و امکانات متفاوتی دارد. امروز قرار هست هتل های ارزان کیش را به شما معرفی کنیم و با خدمات آنها آشنا بشویم.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش، هتل3 ستاره جزیره زیبا کیش در سال 1378 ساخته شده است. این هتل در دو طبقه و 7 اتاق ساخته شده است و مساحت زیر بنایی آن 2000 متر میرسد. هتل تعطیلات کیش در منطقه خوش آب و هوا ساخته شده است و مکان های تفریحی با هتل فاصله زیادی ندارد. فاصله هتل تعطیلات کیش تا فرودگاه 5 دقیقه با ماشین است و تا دریا هم دقیقا همین فاصله زمانی را دارد. فاصله زمانی کم با مراکز تفریحی و رفاهی یکی از دلایل رزرو هتل می تواند باشد. این هتل امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت، خدمات گردشگری، رستوران و لمکده، سیستم سرمایش و گرمایش، تجهیزات تصویری را دارا است. کادر پرسنل این هتل با تجربه و خبره هستند. هتل تعطیلات کیش جزء هتل های ارزان کیش به شمار میرود.

هتل های ارزان کیش

هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره کیش، با عنوان هتل آرامیس کیش هتلی بی نظیر برای اسکان است. این هتل که در سال 1387 ساخته شده است. این هتل 4 ستاره 4 طبقه و 64 واحد برای اقامت مسافران دارد. هتل آرامیس کیش برای دسترسی سریع به بازار های جزیره کیش بسیار محبوب است، چرا که این هتل با بازار مریم 5 دقیقه، بازار معروف مروارید 13 دقیقه و تا بازار پانیذ 5 تنها دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل آرامیس خدمات رفاهی همچون اینترنت پر سرعت، سیستم گرمایش و سرمایش، تلوزیون، کافی شاپ وچایخانه سنتی و فضای سبزی بسیار لذت بخش را دارا است. می توان این هتل را از هتل های ارزان کیش به شمار آورد.

هتل های ارزان کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش با منظره دریایی، گزینه خوب برای انتخاب می تواند باشد. هرچند موقعیت مکانی و نزدیک بودن به بازار های بزرگ کیش هم از دلایل انتخاب این هتل است. این هتل سه ستاره در سال 1382 ساخته شده است، اما در سال 1397 بازسازی دوباره شد. هتل سان رایز کیش 4 طبقه و 53 واحد برای اقامت مسافران دارد. اتاق های این هتل دو و سه تخته و سوئیت های دو نفره و سه نفره می باشد. با اسکان در این هتل می توانید از جاذبه های گردشگری نظیر کشتی یونانی، کوه نور، پارک مرجان، اسکله میرمهنا و... به راحتی بازدید کنید. این هتل با منظره بی نظیر و امکانات متعدد از دسته هتل های ارزان کیش به شمار می رود.

هتل های ارزان کیش

یادتون باشه ...!

برای اقامت در جزیره زیبای کیش، نیازی نیست هزینه های زیادی را متحمل بشید. می توانید با هزینه های کم در هتل هایی که به شما معرفی کردیم، اسکان پیدا کنید و بهترین امکانات را بهره ببرید .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.