در تور قشم کجا اقامت کنیم؟

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

در تور قشم کجا اقامت کنیم؟

۲۷۵ بازديد

سفر به قشم برای بعضی خانواده های ایرانی جز یک برنامه سالانه شده است. دیدن جاذبه های گردشگری قشم، سواحل خلیج فارس، بازار های بی مانند جنوب کشور باعث بهتر شدن روحیه و سرزندگی می شود. تمام موارد ذکر شده و دیدن آنها در مدت زمانی که در قشم اقامت دارید معمولا برای همه ممکن نیست. اما در تور قشم می شود از تمامی موارد بازدید کرد و وقت گذراند. پیشنهاد می کنیم برای سفر و اقامتی لذت بخش به قشم به سایت hitour24 مراجعه کنید و تور قشم را رزرو کنید. در این مقاله می خواهیم بفهمیم در تور قشم کجا اقامت کنیم؟

تور قشم هوایی یا زمینی

دسترسی های زیادی به جزیره از راه هوایی و زمینی وجود دارد. تور های زمینی نسبت به تور های هوایی قیمت کم تری دارند اما سختی راه و مدت زمان بیشتری دارند. تور زمینی از طریق قطار و تور هوایی از طریق هواپیما انجام می شود. مسافت آبی که از اسکله شهید حقانی، به سمت اسکله شهید ذاکری می روید. حدود نیم ساعت طول می کشد. در سفر هوایی خبری از خستگی را نیست و از تهران تا قشم حدود دو ساعت راه است.

برای سفر به جزایر جنوبی کشور به دلیل وجود ویروس کرونا باید دو دوز واکسن یا تست پی سی ار بدهید. هنگام رزرو تور قشم سعی کنید بازه زمانی بیشتری را انتخاب کنید، تا بتوانید از همه جاذبه های آن جا بازدید کنید.

نکته جزایر هنگام و هرمز خود به تنهایی یک روز کامل وقت می خواهد برای بازدید از آن ها.

در تور قشم کجا اقامت کنیم گردشگری

خرید و گشت و گذار در قشم

به جز جزایر هنگام و هرمز خود جزیره قشم به تنهایی جاذبه های بسیاری دارد از مهم ترین آن ها می توان به جنگل حرا، تنگه چاهکوه، غار خربس، دربه ستارگان، روستای لافت، جزایر ناز و.... اشاره کرد.

این نکته را در نظر داشته باشید برخی گشت و گذار های تور قشم آبی است و بستگی به آب و هوای دریا دارد اگه شرایط نا مساعد بود امکان برگزاری آن وجود ندارد.

پاساژ ها و بازار های فراوانی در شهر قشم و درگهان وجود دارد که انواع پوشاک، صنایع دستی محلی، لوازم آرایشی، لوازم خانه و آشپز خانه و... در این بازار ها به فروش می رسد. برای آشنایی با بازار های قشم می توانید در وبلاگ hihotel آنهارا جست و جو کنید.

در تور قشم کجا اقامت کنیم خرید و گشا و گذار

اقامت در قشم

در قشم مکان های مختلفی برای اقامت وجود دارد. هتل، سوئیت آپارتمان، ویلا ساحلی، هتل ساحلی ویلایی سطح شهر و...، حتی اگر میخواهید حال و هوای روستا نشین ها و افراد محلی جزیره را داشته باشید با آنها زندگی کنید افراد بومی قشم مردمی مهمان نواز هستند که پذیرا شما هستند. اما برای تور، هتل های خوب را برای مسافران هماهنگ و رزرو می کنند. در قشم هتل 5 ستاره وجود ندارد. بهترین هتل های جزیره هتل آرتا قشم، هتل ایرمان قشم، هتل ارم قشم و هتل آتامان قشم است. که شما با جست و جو در وبلاگ hihotel می توانید با آنها آشنا شوید.

هتل ایرمان در تور قشم کجا اقامت کنیم

در تور قشم کجا اقامت کنیم ؟

سعی کنید رزرو تور قشم که انجام می دهید درباره محل اقامتش به درستی تحقیق کنید. پیدا کردن اقامت گاه مناسب و تمیز در جزیره به دلایل شرایط کرونا سخت است. هتل های نامبرده در بخش قبل جز بهترین ها هستند که دسترسی راحتی به شهر و جاذبه های گردشگری دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.