شهربازی سر پوشیده ژوپیتر ؛ یک تیر و چند نشان

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

شهربازی سر پوشیده ژوپیتر ؛ یک تیر و چند نشان

۲۷۲ بازديد

شهربازی ها بهترین جاذبه های گردشگری هر شهر به حساب می آیند و همه عاشق ماجراجویی در این مکان ها هستند. شهربازی بزرگ و کوچک نمی شناسد و طرفداران را در هر سنی جذب می کند. برای آشنایی با شهربازی سر پوشیده ژوپیتر تا انتهای این پست همراه ما باشید . 

شهر بازی ژوپیتر مجتمع کوروش

شهربازی سر پوشیده ژوپیتر در طبقه دوم مجتمع کوروش قرار گرفته است با مراجعه به این مجتمع با یک تیر چند نشان را در نظر گرفته اید. می توانید در کنار خرید تماشای فیلم های سینمایی به شهربازی ژوپیتر بروید، بازدید و گردش در شهربازی را از دست ندهید؛ چرا که با ورود به شهر، بازی ها شما از دنیایی بیرون قافل می شوید و و صدای خنده و شور و نشاط بچه ها شما را به دنیایی زیبا رویایی و پر نشاط می برد.

مجتمع بزرگ کوروش تهران و شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

شهربازی مجتمع کوروش مشهد

شهربازی ژوپیتر با مساحت 2500 متر با دستگاه های به روز و استاندارد در حال خدمت رسانی به علاقه مندان می باشد. پرسنل این مجموعه همگی آموزش دیده و مجرب هستند. شهربازی ژوپیتر از اولین یار های مجتمع کوروش تهران می باشد. شما در این شهربازی حدود 100 دستگاه نظاره خواهید کرد که برای گروه های سنی مختلف تهیه شده است؛ از اهداف جدی این مجموعه تفریحی سلامتی روحی و جسمی کودکان می باشد.

مجتمع کوروش و شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

معماری شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر مانند یک سیاره فضایی می باشد که موجودات فضایی در آن زندگی می کنند کودکان باید از ایستگاه فضایی وارد این سرزمین می شوند، می توانند از سرسره ها دیوار های و موانع بگذرند و به جنگ میکروب ها بروند.

معماری و اهداف شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

بازی های شهربازی ژوپیتر

واقعیت مجازی بزرگسالان

در این بخش شما می توانید نوع بازی خود را که اعم از هیجانی ورزشی ترسناک می باشد را انتخاب کنید و وارد دنیای مجازی شوید و چالش ها را پشت سر بگذارید این بازی از بازی های به روز دنیا حساب می شود و بسیار پر طرفدار می شود.

واقعیت مجازی کودکان

در این بخش نیز شما می توانید کودکان خود را به دنیایی انیمیشن و فانتزی ها بسپارید. این بازی برای کودکان بسیار لذتبخش می باشد چرا که می توانند وارد دنیایی رویایی و شاد بشوند.

ماشین کوبنده

ماشین کوبنده جز بازی هایی می باشد که در همه شهربازی ها وجود دارد اما لذت این بازی در شهربازی ژوپیتر متفاوت می باشد شما این بازی را می توانید با کودکان خود به طور همزمان انجام دهید.

ویدئو گیم

اگر عاشق بازی های کامپیوتری هستید این بازی را از دست ندهید بازی خود را انتخاب کنید و با چالش ها رو به رو شوید.

فوتبال دستی

اگر به صورت گروهی به این شهر بازی رفته اید حتما این بازی را امتحان کنید لذت رقابت با دوستان با فوتبال دستی بسیار خوشایند می باشد.

سینما 9 بعدی

سینما های چند بعدی همیشه طرفداران زیادی دارد سینما 9 بعدی این مجموعه نیز از بهترین بخش های این شهربازی می باشد که میتوانید تجربه کنید

مسابقات شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

مجموعه تفریحی ژوپیتر در زمان های متفاوت در حال برگزاری مسابقات و چالش های خاص و جالب به همراه تخفیفات ویژه می باشد اگر اهل رقابت هستید حتما در خبرنامه این شهربازی عضو شوید تا از خدمات ویژه باخبر شوید.

هتل استقلال در نزدیکی شهربازی ژوپیتر

هتل استقلال تهران جز هتل های پنج ستاره تهران می باشد این هتل 552 اتاق برای اقامت مسافران داخلی و خارجی دارد. همچنین امکان رزرو هتل به صورت ساعتی نیز وجود دارد شما عزیزان با رزرو هتل تهران می توانید از امکانات زیر بهرمند شوید

هتل استقلال تهران شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

امکانات هتل پنج ستاره استقلال

  • اینترنت پر سرعت
  • خود پرداز
  • رستوران و کافی شاپ
  • سونا خشک
  • استخر سر پوشیده
  • صرافی
  • ارایشگاه مردانه
  • امکانات بازی کودکان
  • سالن همایش
  • روم سرویس
  • لاندری
  • زمین تنیس

امکانات هتل استقلال در نزدیکی شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

انواع اتاق در هتل استقلال تهران

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته توئین
  • سوئیت دو نفره جونیور
  • سوئیت دو نفره رویال

اتاق های هتل استقلال نزدیک شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

برای رزرو 5 ستاره تهران می توانید به ساید رزرواسیون "های هتل " مراجعه کنید.

ساعات کاری شهربازی ژوپیتر

مجموعه تفریحی ژوپیتر ؛ در روز های شنبه تا چهار شنبه از ساعت 11 الی 23:30 دقیقه باز می باشد و در ر وز های پنجشنبه و جمعه 11  تا 24 بامداد در حال فعالیت می باشد.

ساعت کاری شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

آدرس و راه های ارتباطی با شهربازی سر پوشیده ژوپیتر

آدرس: بزرگراه شهید ستاری _ نبش پیامبر مرکزی _ مجتمع تجاری تفریحی کوروش _ طبقه دوم

شماره تماس : 44971583

وبسایت : www.familyjupiter.com

در آخر ...

اگر می خواهید روزی را درکنار خانواده و دوستانتان بگذرانید و در کنار خرید به سراغ تفریح بروید. شهربازی ژوپیتر گزینه خوب می باشد سایت رزرواسیون های تور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.