"طرح ورود زنان در ورزشگاه ها "تکذیب شد!!!

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

"طرح ورود زنان در ورزشگاه ها "تکذیب شد!!!

۲۷۴ بازديد

خبری که اکنون در حال دست به دست شدن است درباره طرح ورود زنان در ورزشگاه ها می باشد. اما چه شد که این خبر تکذیب شد ؟؟؟ برای آشکار شدن این خبر لطفا با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید . 

ورود زنان به ورزشگاه  

ورود زنان به ورزشگاه ها چندین سال است که رنگ و بوی جدی به خود گرفته است. زمانی که “جیانی اینفانتینو “ در فیفا آمد این خبر پر رنگ شد و موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد  .

ورود زنان به ورزشگاه ها

اولین حضور زنان در ورزشگاه پا به پای مردان  

در آبان سال 1398 بود که زنان پا به پای مردان در ورزشگاه حضور پیدا کردند و برای تیم ملی هواداری خود را به جا آوردند بازی " ایران_کامبوج " حدود 3000 زن تماشاگر این بازی شدند. 

ورود زنان به ورزشگاه ها و خوشحالی انها

سلبریتی ها موافق یا مخالف ؟؟؟

با ورود زنان بسیاری از افراد جامعه ندای موافقی و مخالفی سر دادند و آشکارا از نظر خود دفاع کردند. اما در این میان سلبریتی ها و افراد مشهور به زنان تبریک گفتند و موافقت خود را در فضای مجازی فریاد زدند. 

ورود زنان به ورزشگاه ها و سلبریتی ها

چرا دیگر زنان را در ورزشگاه ها نمیبینیم ؟؟؟ 

تنها دلیل برای نبود زنان در ورزشگاه ها وجود ویروس جهش یافته کرونا می باشد. این ویروس ویرانگر درب ورزشگاه ها را روی تمام تماشاگران و هواداران بسته است و تبعیضی بین زنان و مردان قائل نشده است.  

ورود زنان به ورزشگاه ها و ورزشگاه های بدون تماشاگر

طرح ورود زنان به ورزشگاه ها تکذیب شد...

خبری که بسیار دست به دست می شود این روز ها از طرف آقای کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در هیات فوتبال بوشهر منتشر شده و واکنش های زیادی را به همراه داشت. اما جناب کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال؛ بعد از گذشت 48 ساعت این خبر را تکذیب کردند و گفتند این خبر از طرف ایشان نبوده است.

ورود زنان به ورزشگاه ها تکذیب شد 

دبیر کل فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت های خود افزود : 

حضور زنان در ورزشگاه ها در خواست فدراسیون و جامعه فوتبالی می باشد و در تلاش هستیم، شرایطی را به وجود بیاوریم و زیر ساخت هایی را اندیشه کنیم تا آقایان و بانوان در کنار هم در استادیوم حضور داشته باشند.

حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ برتر واقعیت یا دروغ ؟؟؟ 

کامرانی فر درباره حضور تماشاگران در لیگ برتر گفت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حال بررسی است تا حضور تماشاگران محیا شود. همچنین در ادامه صحبت های خود درباره حذف تیم های پرسپولیس و استقلال را در دست بررسی اعلام کرد و گفت در حال نامه نگاری با AFC  هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.