مقصد های ارزان در پاییز 1400

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

مقصد های ارزان در پاییز 1400

۲۷۴ بازديد

بسیاری از افراد فصل پاییز را براس سفر انتخاب می کنند چرا که در این فصل پیک سفر های تابستانی کم شده است و شهر های توریسیتی خلوت شده اند. خیلی از افراد نیز به خاطر هزینه های سنگین سفر قید سفر رفتن را می زنند. اگر جز این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای این متن همراه ما باشید و از مقصد های ارزان در پاییز 1400 با خبر شوید.

از رزرو تور ها قافل نشوید...

یکی از موثر ترین گزینه ها در کاهش سفر رزرو تور می باشد، چرا که شما از اول می دانید باید چه هزینه ای پرداخت کنید و به چه تفریحاتی بپردازید. برای مثال با رزرو تور تهران دیگر لازم نیست مدام چرتکه دست بگیرید و حساب و کتاب کنید. تور ها با برنامه ریزی خوب و هدفمند و هزینه پایین می توانند سفری لذت بخش برای شما بسازند.

مقصد های ارزان در پاییز 1400

سفر ارزان به مشهد

مشهد به دلیل زیارتی بودن؛ در سال میزبان 20 میلیون مسافر داخلی و حتی خارجی می باشد. سفر ارزان به این شهر غیر ممکن نیست! یکی از راه حل ها رزرو تور مشهد می باشد که با آنها نیز آشنایی پیدا کردیم. اما گزینه دومی هم وجود دارد و آن هم این هست خودتان برای رزرو هتل در مشهد و برای بازدید از جاذبه ها برنامه ریزی کنید. برای این کار بهتر است بودجه خود را از قبل معین کنید و حالا طبق بودجه عمل کنید. در شهر مشهد هتل ها با درجه کیفی و حتی درجه قیمتی متفاوت نیز وجود دارد. برای آشنایی و رزرو هتل مشهد به سایت های هتل مراجعه کنید.

سفر ارزان به مشهد در پاییز 1400

جاذبه های گردشگری ارزان در مشهد

در مشهد برای بازدید از جاذبه ها گردشگری نیازی نیست هزینه های گزاف بپردازید، چرا که بلیط های موزه ها سینما ها شهر بازی ها و حتی حمل و نقل بسیار منصفانه می باشد.

حرم امام رضا

حرم امام رضا که نماد اصلی شهر مشهد به حساب می آید و آغوشی باز برای همه افراد جامعه دارد. یکی از جاذبه های ارزان در سفر می باشد حرم مطهر یکی از مکان های پر شگفتی می باشد. معماری های استفاده شده و هنر هایی  که حرم را زینت داده اند انقدر زیبا هستند که هیچ فردی دلش نمی آید چشم از آن بردارد.

حرم امام رضا در سفر در سفر به مشهد در پاییز 1400

سرزمین موج های آبی

اگر عاشق تفریحات آبی هستید، حتما به موج های آبی سر بزنید. چرا که این پارک آبی به عنوان بزرگترین پارک خاورمیانه شناخته شده است و بازی های مختلفی را در اختیار شما عزیزان می گذارد. طبق آمار موج های آبی در دومین رتبه بازدید گردشگری قرار گرفته است. این مجموعه نمی تواند از خانم ها و اقایان به طور همزمان میزبانی کند.

سرزمین موج های آبی در سفر به مشهد در پاییز 1400

پارک کوهسنگی رایگان برای همه

کوه سنگی یکی از پارک های معروف شهر مشهد می باشد. که علاوه بر مومیان مورد علاقه مسافران و توریستان نیز می باشد. افراد زیادی برای گشت و گذار و پیک نیک به این پارک می آیند و از کوه سنگی به بالا می روند و مشهد را از دید دیگر خواهید دید.

پارک کوهسنگی مشهد مقصد ارزان در پاییز 1400

موزه آستان قدس

یکی از جامع ترین موزه های شهر مشهد موزه ی آستان قدس می باشد. این موزه در سال 1324 شروع به کار کرده است و در آن آثار هنری اهدایی ها و انواع سکه و بسیار بخش دیگر فعالیت دارد. شما بعد از زیارت به می توانید به این موزه بروید و با تاریخ اسلامی آشنا شوید.

موزه آستان قدس در پاییز و مقصد های ارزان در پاییز 1400

سفر ارزان به قشم

قشم یکی از جزایر توریستی ایران می باشد، که رشد محبوبیتش به چند دهه قبل بر می گردد. قشم به دلیل هم جواری با خلیج فارس در فصل تابستان بسیار گرم است. اما در پاییز بهترین زمان برای سفر به این جزیره زیبا می باشد و هر چه سفر شما به فصل زمستان نزدیک تر باشد. آب و هوای بهتری را تجربه می کند و به راحتی میت وانید به گشت و گذار بپردازید. رزرو هتل در قشم کار سختی نیست! چرا که شما می توانید به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید و از انواع هتل با قیمت های مختلف اطلاعات کسب کنید و سفری لذت بخش به جزیره زیبا قشم داشته باشید.

مقصد های ارزان در پاییز 1400

جاذبه های دیدنی ارزان در قشم

شما برای گشت و گذار در جزیره تنها هزینه حمل و نقل دارید، چرا که بسیاری از جاذبه های جزیره قشم رایگان یا ارزان می باشد. در ادامه با چند جاذبه این جزیره آشنا می کنیم

دره ستارگان قشم

بازدید از دره ستارگان رایگان می باشد. اهالی این منطقه داستان های زیادی از به وجود آمدن این دره می گویند یکی از پرطرفدارترین داستان هایی که دست به دست می شود این هست  که، این دره از برخورد یک ستاره از آسمان به زمین است و شن ها در حالی که به بالا پرتاپ می شدند، خشک شده اند. به همین دلیل در این دره حفره های زیادی قرار گفته است.

دره ستارگان در لیست مقصد های ارزان پاییز 1400

جزایر ناز

جزایر ناز یکی از زیبا ترین مقاصد در جزیره زیبا کیش می باشد. این دو جزیره از هم جدا هستند و با پایین آمدن آب سطح دریا مسیری بین دو جزیره باز می شود. در این جزیره انواع تفریحات آبی هوایی زمینی و .. نیز وجود دارد. شما می توانید در صورت نیاز از این بازی ها استفاده کنید.

جزایر ناز در مقصد های ارزان در پاییز 1400

جنگل حرا

جنگل حرا نیز یکی از جالب ترین جنگل های دنیا است و توریستان زیادی از خارج از کشور برای بازدید این جنگل به ایران می آیند. در زمان بالا بودن آب شما هیچ اثری از درختان نمی بینید اما با پایین آمدن اب درخت ها نمایان می شود. شما برای بازدید باید سوار قایق ها شوید و در این جنگل گشت بزنید. این جنگل محل زندگی فلامینگو، پلیکان، مرغ ماهیخوار و ... می باشد.

جنگل حرا مقصد های ارزان در پاییز 1400

سفر ارزان به شهر تهران

تهران امروزه به عنوان پایتخت شناخته می شود و حکومت داری در این شهر نیز انجام می شود همچنین از مقصد های ارزان در پاییز 1400 می باشد. این شهر جز پرجمعیت ترین شهر های ایران می باشد. توریستان زیادی به این شهر سفر می کنند اما شاید هنگام سفر نگران هزینه های باشند. شما می توانید با رزرو تور تهران اقامتی راحت و کم هزینه را در تهران تجربه کنید و خودتان نیز می توانید برنامه ریزی کنید و به سراغ رزرو هتل در تهران بروید.

تهران و مقصد های ارزان در پاییز 1400

آشنایی با جاذبه های ارزان تهران

بوستان آب و آتش

بوستان آب و آتش یکی از جالب ترین پارک های تهران می باشد. شما برای ورود به این پارک نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید. دلیل نامگذاری این پارک شعله های آتشدر بین آب ها می باشد که هنگام غروف آفتاب شروع می شود. همچنین این پارک به توسط پل طبیعت به پارک طالقانی متصل می شود .

پارک آب و آتش مقصد های ارزان در پاییز 1400

بازار تجریش

بازار تجریش یکی از بازار های قدیمی تهران می باشد در این بازار می توانید هر نوع خرید  مانند سوغات ها و خرید های روزانه را از این بازار تهیه کنید. همچنین در این بازار سه مسجد قرار دارد که امکان اقامه نماز در آنها  وجود دارد و این بازار نزدیک امام زاده صالح نیز می باشد .

بازار تجریش مقصد های ارزان در پاییز 1400

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یکی از دریاچه های مصنوعی در ایران می باشد. که عنوان بزرگ ترین دریاچه را به خود گرفته است. در این دریاچه بازی های مختلفی مثل قایق رانی شهربازی و ... نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین این دریاچه در فاصله نزدیک مرکز خرید باملند قرار دارد که برای خرید می توانید به این بازار بروید.

دریاچه چیتگر بهترین مکان مقصد های ارزان در پاییز 1400

چند جمله آخر ...

در این پست سعی کردیم سه شهر مشهد قشم و تهران را که مقصد های ارزان در پاییز 1400 هستند، را مورد بررسی قرار داده و به شما بگوییم برای سفر کردن معطل نکنید و حتما برای سفر به این شهر ها اقدام کنید. سفر در پاییز در بارش برگ های زرد حتما از زیبا ترین اتفاقات در سفر می باشد. برای رزرو تور آنلاین می توانید به رزرواسیون "های تور" مراجعه کنید و سفری خاص را تجربه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.