مرکز خرید مرکاتو و آشنایی با آن

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

مرکز خرید مرکاتو و آشنایی با آن

۲۷۶ بازديد

دبی را قطعا ایرانیان بعد از ترکیه بهترین مقصد برای سفر یا رزرو تور دبی می دانند. این مرکز خرید را معماری ایتالیایی تبار به نام دانیل مورلی ساخته است. این فرد استاد تاریخ هنر دوره رنسانس است و این مجموعه را هم به همان شکل تاریخی طراحی کرده است. دبی کشوری با فرهنگ و تاریخ عربی است پس اگر ساختمانی عظیم به شکل تاریخ رنسانس ایتالیا در شهر دیدید تعجب نکنید. اگر رزرو تور دبی را انجام دادید حتما از این مرکز خرید مرکاتو زیبا دیدن کنید.

موقعیت مرکز خرید مرکاتو

در دبی ناحیه جمیرا جزء مناطق پر تردد شهر است و از هر سمت و سوی شهر می توانید به آنجا دسترسی راحتی داشته باشید. در این مجموعه 140 واحد تجاری قرار دارد که شما میتوانید برند های معروفی را در زمینه: پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی و زیور آلات در این مجموعه ببینید.

مرکز خرید مرکاتو در سال 2002 در منطقه جمیرا قرار گرفته و جز بهترین و لوکس ترین مرکز خریدهای شهر است.

موقعیت مرکز خرید مرکاتو

تفریحات مرکاتو

این مجموعه علاوه بر داشتن برند های معروف، برای خرید کنندگان و بازدید کنندگان مجموعه سرگرمی هایی فراهم کرده است که می توانید از آنها استفاده کنید.

مجموعه سینمایی ووکس

این مجموعه از 7 سینما VIP درست شده که بهترین تجهیزات صدا و تصویر را دارد. شرکت ووکس در زمینه صدا و تصویر جز بهترین های دنیاست که این مجموعه VIP را در مرکاتو دبی ساخته اند. مجموعه ووکس از سنین پایین تا بالا برنامه های مختلفی دارد و شما می توانید از طریق پلتفرم های آنلاینی که وجود دارد از لیست فیلم ها باخبر شوید.

مرکز خرید مرکاتو سینما ووکس

فان سیتی

یک پارک بازی مناسب برای کودکان و خانواده ها که در مرکاتو قرار دارد. در این مکان مربی های بسیاری قرار دارد. و بازی های بسیار متعددی دارد تا ساعاتی را بعد از خرید در آنجا لذت ببرید.

تفریحات مرکز خرید مرکاتو

کافه و رستوران های مرکز خرید مرکاتو

فود کورت این مجموعه به چهار دسته تقسیم می شود که شامل: کافه، رستوران، فست فود، بستنی و کیک. در بین کافه ها برند استار باکس و برند های محلی زیادی را میبینیم که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به شما سرویس دهی می دهند. در بخش رستوران 7 برند مختلف غذاهای آسیایی و عربی مختلفی با بهترین کیفیت برای شما سرو می کنند. فست فود های مجموعه جز برند های معروف دنیا است که به صورت زنجیره ای هستند مانند مک دونالد. اگر هم عاشق شیرینی و بستنی تو هوای گرم دبی هستید دو مکان در این مرکز تجاری قرار دارد که می توانید به آنها سر بزنید.

رستوران های مرکاتو

رزرو تور دبی

سعی کنید هنگام سفر به دبی تور خود را بلند مدت رزرو کنید. زیرا دبی شهری بزرگ است و جاذبه های گردشگری بشماری را در خود جای داده است. در تور های کوتاه مدت نمی توان از مکان های زیادی دیدن کرد. دبی بزرگ ترین بازار ها و بزرگترین جاذبه ها گردشگری تفریحی تاریخی را در خود جای داده است که می توانید با رزرو تور دبی به صورت بلند مدت از آن دیدن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.