ورود خاموش پیک ششم کرونا در ایران

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

ورود خاموش پیک ششم کرونا در ایران

۲۶۹ بازديد

با روند افزایشی آمار ابتلا به ویروس کرونا در ایران پیک ششم شروع شد . برای اطلاعات بیشتر از این خبر با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید. 

حمید سوری: تا ایمنی نسبی جامعه هنوز فاصله داریم  

حمید سوری رئیس کارگروه پیگیری و بهداشت ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت : تاریخ دقیقی از اپیدمی وجود ندارد. در حال حاضر بهترین راه حل برای مقابله با ویروس کرونا واکسن می باشد؛ تا زمانی که 80 درصد از مردم ایران واکسینه نشوند. نمی توانیم ادعا ایمنی نسبی را در کشور اعلام کنیم.  

واکسیناسیون در پیک ششم شروع شد

همچنین در ادامه صحبت های خود افزود: در خوشبینانه ترین حالت پنجاه و پنج درصد از افراد جامعه ایمن شدند و تا 80 درصد فاصله زیادی داریم.  

پیک ششم شروع شد !!! 

حمید سوری در مصاحبه خود گفت با افزایش روند ابتلا و افزایش مرگ و میر در کشور وارد پیک ششم کرونا شده ایم. او افزود: این امر باعث تاسف است که بلافاصله بعد از پیک پنجم وارد پیک ششم کرونا بشویم.  

شروع دوباره محدودیت ها، اما نه برای همه

محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط کار و وزارت بهداشت اعلام کرده است: سعی داریم محدودیت ها را به سمت افرادی که واکسینه نشدند ببریم و آنها را از فعالیت ها معاف کنیم. در این طرح قصد داریم فعالیت های پنجگانه آموزش، فعالیت های تجاری، فعالیت های صنفی، اماکن خصوصی و دولتی بر اساس مبانی مهار کرونا باشد. یعنی فرد خدمات دهنده در ادارات باید واکسن زده باشد و پروتکل ها را به صورت کامل انجام دهد. 

محدودیت ها در پیک ششم شروع شد

آمار مبتلایان به کرونا  

وزارت بهداشت اعلام کرده است تا هم اکنون  8 هزار و 427 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد است، که 1 هزارو 108 نفر آنها در بیمارستان ها بستری شده اند. در 24 ساعت گزشته 177 نفر از عزیزانمان را از دست داده ایم و آمار جانباختگان به 126 هزار و 303 نفر رسیده است.  

امار مبتلایان در پیک ششم کرونا شروع شد

 

رنگ استان های ایران در 9 آبان 1400 

در تاریخ 9 آبان 1400؛ 22 شهر از کشور ایران رنگ قرمز 114 شهر رنگ نارنجی 201 شهر رنگ زرد و 11 شهر رنگ آبی به خود گرفته اند، تاکنون حدود 35 میلیون 500 هزار آزمایش تشخیص کرونا در کشور گرفته شده است .

در آخر .....

مهار کرونا و و خداحافظی با این ویروس ویرانگر راه حل آسان دارد. واکسیناسیون و انجام پروتکل های بهداشتی می تواند این ویروس را در تاریخ ثبت کند و مردم ایران را به زندگی عادی خود برگردانند. 

تیم خبری گردشگری های هتل برای شما عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارد .

های هتل و پیک ششم  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.