بازدید از موزه هنر مدرن در رزرو تور استانبول

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

بازدید از موزه هنر مدرن در رزرو تور استانبول

۲۶۹ بازديد

ترکیه یکی از کشور های توریست پذیر می باشد و یکی از طرفداران جدی این کشور ایرانی ها می باشند، که در تمامی فصل ها و تعطیلات به این کشور آسیایی_اروپایی سر می زنند و تعطیلات خود را می گذرانند. اما فرقی نمی کند که در سفر به استانبول برای تفریح و یا کار رفته باشید؛ مهم این است که حتما زمانی را برای گردشگری پیدا خواهید کرد. در این مقاله می خواهیم به سراغ معرفی موزه هنر مدرن استانبول برویم لطفا خواندن این مقاله را از دست ندهید و با مجله گردشگری های تور همراه باشید.

همه چیز درباره موزه هنر مدرن استانبول

ایده تاسیس این موزه چندین بار گفته شد اما اولین بار در نمایشگاه بین المللی استانبول در سال 1987 شکل گرفت و بعد از سال ها؛ در سال 2004 شروع به کار کرد. این مجموعه در بخش خصوصی فعالیت می کند. اما حمایت بخش دولتی را نیز به همراه دارد. شما با مراجعه به این موزه شما آثار خلاقانه هنرمندان سر شناس بومی و بین المللی را نظاره خواهید کرد.

آثار موزه هنر مدرن

در این موزه چه هنر هایی را خواهید دید

در این موزه تلاش شده است آثار هنر مدرن در زمینه های عکاسی طراحی معماری رسانه و سینما جمع آوری شود. همچنین در این موزه سعی شده است به نقطه مشترک فرهنگ مدرن کشور جمهوری ترکیه و هنر سایت ایالت ها بها داده شود. شما در این موزه آثار هنرمندانی را خواهید دید دارای سبک منحصر به فرد خود هستند.

موزه هنر مدرن استانبول هنر های معاصر

کتابخانه موزه هنر مدرن استانبول

قسمتی از موزه هنر مدرن استانبول به کتابخانه تخصیص داده شده است. شما با مراجعه به این بخش از موزه شاهد 11 هزار جلد کتاب نفیس خواهید بود، که به زبان ترکی استانبولی و دیگر زبان های زنده دنیا می باشد. از اهداف کتابخانه این موزه می توان به بررسی تاریخ از منظر هنر ؛ نظریه های هنر معاصر ، توجه به نمایشگاه های هنر اشاره کرد.

کتابخانه موزه مدرن استانبول

سالن سینما موزه هنر مدرن

سالن سینما موزه مدرن در روز های شنبه یکشنبه و پنج شنبه به اکران فیلم می پردازد فیلم های بومی و برون مرزی و نقد و بررسی آنها از برنامه های این بخش می باشد. اگر در ماه ژانویه به ترکیه سفر می کنید بازدید از این بخش موزه را از دست ندهید، چرا که در این ماه فیلم هایی جشنواره اسکار اکران می شود.

سینما موزه مدرن استانبول

هتل های نزدیک به موزه هنر مدرن

از هتل های نزدیک این هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • هتل برستول
  • هتل تولیپ سیتی
  • هتل پرا تولیت
  • هتل مروانو
  • هتل پلازو دونیزتی
  • هتل پرا رز
  • هتل سیلویا

تور استانبول با های تور

شما می توانید برای رزرو تور استانبول به رزرواسیون "های تور" مراجعه کنید. این سایت امکان رزرو تور با تخفیفات ویژه را برای شما عزیزان فراهم می کند.

تور استانبول بازدید از موزه هنر مدرن استانبول

ساعات کاری موزه هنر مدرن استانبول

موزه هنر استانبول در روز های سه شنبه تا جمعه برای تمام عموم باز می باشد و ساعات کاری موزه از ساعت 11 تا 5 عصر می باشد. هزینه ورود به این موزه برابر با 35 لیر می باشد.

آدرس و شماره تماس موزه هنر مدرن استانبول

آدرس: استانبول _ منطقه بی اغلو _ خیابان مشروطیت

شماره تماس: 9934430

در آخر....

بازدید از موزه ها بسیار کار لذت بخش می باشد؛ چرا که شما را در معنا غرق می کنند و اجازه می دهند ساعت ها به عمق بروید و از دنیایی برون رهایی یابید. می توانید برای رزرو تور استانبول به به سایت رزرواسیون های تور مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. تیم پشتیبانی های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.