مدیریت هوشمند کرونا از دو هفته دیگر آغاز می شود...

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

مدیریت هوشمند کرونا از دو هفته دیگر آغاز می شود...

۲۶۷ بازديد

کمال حیدری در رابطه با موضوع مدیریت هوشمند کرونا گفت: قرار است وزارت بهداشت اطلاعات بیماران و نتایج آزمایشگاه ها را در سامانه مربوطه بارگذاری کند تا اطلاعات برای مراکز دولتی و خصوصی قابل بازدید باشد. با این اقدام میتوان افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده اند و یا این واکسن را دریافت نکرده اند و حتی درحال حاضر مبتلا هستند، شناسایی کرد و هوشمندانه جلوی تردد افراد منع شده را گرفت.

مدیریت هوشمند کرونا در ایران اجرایی شد

اجرای پایلوت طرح مدیریت هوشمند کرونا

شهر های قزوین، آذربایجان غربی و کردستان شهرستان های منتخب شده برای اجرای پایلوت این طرح می باشند. کمال حیدری در ادامه حرف های خود افزود وزارت اطلاعات در حال انتقال اطلاعات به سامانه می باشد و ما در این زمان طرح را برای چند شهرستان اجرایی کردیم تا با نواقص احتمالی و کاستی و ها این طرح آشنا شویم.

اجرای سراسری طرح از دو هفته دیگر

کمال حیدری در ادامه مصاحبه خود گفت: در تلاشیم نقاط ضعف این طرح را حل کنیم و دو هفته دیگر این طرح را در تمام کشور پیاده سازی خواهیم کرد. او افزود: با افزایش مشارکت مردم در خود اظهاری میتوانیم سلامت تردد در اماکن تجمعی را مدیریت کنیم اینگونه فعالیت های اجتماعی جان می گیرند و خطر ابتلا به کرونا پایین می آید.

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در ایران

واکسن کرونا ضرر دارد یا خیر

بحث داغ این روزهای دورهمی ها و رسانه این سوال می باشد، واکسن کرونا ضرر دارد یا خیر؟؟؟ وقتی به سراغ یک پزشک متخصص رفتیم و از او چنین سوالی را پرسیدیم جواب خیلی کوتاهی به ما داد .اگر واکسن ضرر داشته باشد ضررش کم تر از درمان کرونا می باشد. اما هنوز نمی دانیم چرا عده ای مقاوت در برابر واکسیناسیون دارند. در واقع واکس پیشگیری از ابتلا به کرونا می باشد. طی گزارشی که از وزارت بهداشت منتشر شده است افرادی که واکسینه شده اند خطر ابتلا به کرونا کم تری دارند و یا اگر به کرونا مبتلا بشوند جان خود را از دست نخواهند داد.

واکسن کروناشرط تردددر مدیریت هوشمند

کرونا و یار دبستانی

خبری درباره بازگشایی مدارس در 15 آبان دست به دست شد، اما با شروع پیک ششم هنوز خبر جدی به میان نیامده است. البته که مدارسی که ظرفیت زیر 300 نفر دارند می توانند کلاس های خود را با رعایت 100% پروتکلهای کرونا برگزار کنند اما خبری موثق برای بازگشایی دیگر مدارس و دانشگاه ها در دست نیست.

 

از همراهی شما با مجله خبری گردشگری های هتل متشکریم، اوقات خوبی داشته باشید.

مدیریت هوشمند-مجله های هتل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.