پارک ملت مشهد را بیشتر بشناسید...

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

پارک ملت مشهد را بیشتر بشناسید...

۲۶۷ بازديد

پارک ملت مشهد معروف ترین پارک و بزرگترین پارک مرکز شهر است. پارک ملت جز قدیمی ترین پارک های مشهد است که تمام کسانی که در مشهد ساکن اند، آنجا را می شناسند. این پارک در زمان سلطنت پهلوی و در سال 1343 احداث شد. در آن هنگام پارک ملت در خارج شهر قرار داشت و بعد ها به دلیل توسعه و شهر سازی الان در مرکز شهر قرار دارد. در این مقاله میخواهیم درباره پارک و هتل های نزدیک آن صحبت کنیم.

پارک ملت مشهد قدیمی ترین پارک شهر

مشهد علاوه بر جنبه های زیارتی که دارد، مکان های بسیاری برای گشت گذار مسافران هم فرار کرده است. اگر شما صبح زود به این پارک بروید دسته دسته مردم پیر جوان را میبینید که کنار هم مشغول ورزش هستند. و اگر شب برویدخانواده هایی را میبینید که دور هم جمع شدن و تفریح می کنند. پارک ملت مشهد دارای یک شهر بازی بزرگ با کلی وسایل بازی، پارک بازی کودکان، موزه، سالن تئاتر، کتابخانه، مسیر دوچرخه و... است.

پارک ملت مشهد شهر بازی

شما می توانید از طریق سایت hihotel، رزرو هتل در مشهد را انجام دهید و آنجا قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

شهر بازی بزرگ ملت

در سال 1351 در ضلع غربی پارک شهر بازی افتتاح شد. و از آن هنگام تا الان مدام باز سازی و بروز یافته شد. در این شهر بازی رده سنی وجود ندارد و بزرگسالان در کنار کودکان و خرد سالان مشغول تفریح می شوند.برخی از وسایل این پارک شامل:

  • اسکیت بورد
  • صندلی فضایی
  • کشتی دو قلو
  • حریم وحشت
  • چرخ وفلک
  • سورتمه
  • تاب گردان
  • ترن هوایی
  • آکروجت فضایی
  • تاپ اسپین
  • پرواز در آسمان
  • و...

پارک ملت مشهد اسکیت بورد

دیگر امکانات پارک

علاوه بر شهر بازی، پارک ملت دارای امکانات ورزشی زیادی است مانند: زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین تنیس، پیست اسکی، زمین گلف ،استخر روباز و... است.

همچنین بخضی از پارک وجود دارد که مخصوص بانوان است و در آن می توانند راحت باشند و امکاناتی دراد مخصوص بانوان.

پارک ملت مشهد استخر روباز

 

آدرس پارک

پارک ملت در غرب مشهد قرار دارد در حاشیه بلوار وکیل آباد، که درکنارش دانشگاه بزرگ فردوسی و در آن طرف مغازه پوشاک و خرده فروشی امامت و آزادشهر است. زائران از طریق مترو می توانند به آنجا دسترسی داشته باشند.

پارک ملت مشهد در زمستان

هتل های نزدیک پارک

با رشد توسعه شهر سازی پارک ملت در مرکز شهر قرار دارد. و دسترسی به همه چیز راحت تره حتی دسترسی به حرم که در شرق شهر قرار دارد از طریق مترو خیلی راحت است. شما می توانید با رزرو هتل در مشهد از طریق سایت hihotel مشخصات و قیمت های این هتل ها را با هم مقایسه کنید. در ادامه می خواهیم برخی از این هتل ها را معرفی کنیم.

هتل های نزدیک پارک

هتل های نزدیک پارک ملت

شما میتوانید از طریق وبلاگ hihotel با مشخصات و ویژگی این هتل ها آشنا شوید و برای رزرو هتل در مشهد به سایت ما مراجعه کنید.

کرونا و پارک ملت

به علت شیوع کرونا در مشهد و وضعیت قرمز آنجا ورود افراد و یا زائران بدون ماسک به پارک ممنوع است، همچنین شهر بازی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.