رزرو هتل در محله تجریش تهران

سایت "های هتل" با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن اولین مجموعه ای می باشد که به طور مستقل بخشی از هتل ها را گارانتی نموده و بدون واسطه شما می توانید از خدمات وبسایت و رزرو هتل ها و تورها استفاده نمایید.

رزرو هتل در محله تجریش تهران

۲۶۹ بازديد

رزرو هتل در تهران از طرفی ساده و از طرفی دیگری مشکل است. در پایتخت کشور هتل و هتل‌ آپارتمان‌های بسیاری موجود است. این مسئله سبب می‌شود مسافران حق انتخاب بیشتری برای اقامت داشته باشند. اما از طرفی دیگر یافتن هتل‌های خوب برای داشتن بهترین اقامت کمی مشکل است. یکی از ملاک‌های اصلی رزرو هتل در تهران توجه به مکان و موقعیت جغرافیایی است. مسافران قبل از هر چیز لازم است محله یا مکان مورد نظر هتل را مشخص کنند. آژانس مسافرتی "های هتل" برای سهولت در انتخاب هتل مقالاتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این مقالات هتل‌های موجود در هر محله معرفی خواهد شد. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل‌های تجریش تهران را برای شما بیاوریم.

با آژانس مسافرتی "های هتل" همراه باشید تا با بررسی هتل‌های عالی در محله تجریش آشنا گردید. با شناختن این هتل‌ها می‌توانید با رزرو هتل 5 ستاره تهران یا رزرو هتل آپارتمان شیک تهران اقامتی بیادماندنی داشته باشید.

بهترین هتل‌های تجریش تهران

بهترین هتل‌های تجریش تهران

تهران اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین شهر در ایران است. در پایتخت محلات بسیاری وجود دارد که برخی بالا شهر و برخی پایین شهر محسوب می‌شوند. محلات بالا شهر یا شمال تهران به نسبت دیگر محلات کلاس قیمت بالاتری دارد. تجریش نیز یکی از محله‌های بالا شهر یا شمال تهران است. مسافران برای هدف مشخصی چون کاری، اداری، درمانی و یا حتی تفریحی قصد اسکان در تجریش را دارند. در این محل بازارها، رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و پارک‌های بسیاری واقع شده است.

بهترین هتل‌های تجریش تهران

بهترین هتل‌های تجریش تهران عبارتند از:

هتل برج سفید تهران، هتل آپارتمان طوبی تهران نیز از بهترین هتل‌های تجریش تهران هستند. در ادامه برخی از این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم.

 معرفی هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا هتل‌های تجریش تهران

هتل ویستریا در سال 1398 در 20 طبقه راه اندازی شده است. این هتل 5 ستاره دارای 98 واحد اقامتی متنوع و بسیار لوکس می‌باشد. هتل ویستریا در شمال تهران و در محله مرتفع و خوش آب و هوای تجریش واقع شده است. اتاق‌های این هتل 5 ستاره و نوساز چشم اندازی فوق العاده به رشته کوه‌های البرز دارند. مجموعه هتل ویستریا نمایی زیبا، لابی بزرگ و لوکس و اتاق‌های فول امکاناتی دارد. رستوران و کافی شاپ، لاندری، خدمات خانه داری، پارکینگ، سالن بازی و ورزش و... از خدمات این هتل هستند. با رزرو هتل ویستریا تهران به کاخ نیاوران و سعادآباد نیز نزدیک خواهید بود. ادامه مطلب...

آدرس: تهران- تجریش- چهارراه قدس- خیابان دربند- نبش خیابان احمدی زمانی- پلاک 1

معرفی هتل دیاموند تهران

هتل دیاموند از هتل‌های تجریش تهران

 

اگر قصد رزرو هتل ارزان تهران را دارید، هتل‌های 3 ستاره را انتخاب کنید. هتل دیاموند تهران با 7 دقیقه از محله تجریش یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به این محله است. هتل دیاموند دارای 6 طبقه و 60 واحد اقامتی متنوع با امکانات آسایشی می‌باشد. این هتل به نسبت سه ستاره بودن امکانات و خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های رزرو هتل دیاموند می‌توان به کافی شاپ و رستوران، خدمات منشی گری، محیطی آرام و صمیمی، خدمات نظافتی، بیزینس سنتر و... اشاره کرد. هتل دیاموند به دلیل موقعیت مکانی عالی و دسترسی به برج میلاد، میدان آزادی، کاخ‌های اصلی تهران بسیار محبوب است.

آدرس: تهران- خیابان ولیعصر، خیابان پارک وی، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، بن بست راز- پلاک 6

معرفی هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در تجریش

هتل استقلال نیز یکی از بهترین هتل‌های تجریش تهران است. این هتل 5 ستاره 70 هزار متر مربع مساحت و 30 طبقه دارد. هتل استقلال در سال 1341 افتتاح شده و جزء اصیل‌ترین هتل‌های تهران است. هتل استقلال تهران از دو برج مجزا تشکیل شده و بیش از 550 سوئیت دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسیار لوکس و مجهز به امکانات عالی است. 11 رستوران با تنوع بالای غذاهای ایرانی و خارجی پذیرای مسافران می‌باشند. سالن‌های همایش، مراسامات، استخر، تالار،لاندری ،سالن ورزشی و ... مجهز است. این هتل نیز در خیابان ولیعصر واقع شده است که به تمام نقاط شهر دسترسی دارد. مراکز خرید، امکان تاریخی و طبیعی دیدنی، تفریحات و امکان مهم زیای در نزدیکی هتل استقلال قرار دارند. ادامه مطلب...

آدرس: تهران- تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر- چهارراه پارک وی

 

معرفی هتل اوین تهران

هتل اوین بهترین هتل‌های تجریش

هتل اوین تهران، هتلی 4 ستاره و بسیار مجلل از گروه هتل‌های پارسیان است. این هتل در سال 1387 عملیات بازسازی و نوسازی کاملی انجام داده است. جالب است بدانید نام اصلی هتل اوین، هتل پارسیان اوین می‌باشد. این هتل 4 طبقه و 150 باب دارد. اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های هتل اوین بسیار شیک و تمیز هستند. اکثر واحدهای اقامتی هتل اوین به بالکنی کوچک و زیبا مزین شده‌اند. این هتل بیش از 40 سال قدمت دارد و در حال خدمت رسانی به مسافران می‌باشد. منظره زیبا رو به فضای سبز، رستوران، خدمات تشریفاتی، ترانسفر رفت و برگشت و ... از خدمات رفاهی این هتل هستند. ادامه مطلب...

آدرس: تهران- بزرگراه چمران شمالی- تقاطع یادگار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.